اخبار داغ

با حضور 80 پزشک متخصص برگزار می شود؛

درمان رایگان بیماران در بیمارستان صحرایی بخش تنگ ارم دشتستان

درمان رایگان بیماران در بیمارستان صحرایی بخش تنگ ارم دشتستان
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای تحقق محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت، این سازمان اقدام به برپایی سیزدهمین بیمارستان صحرایی تخصصی خود در بخش تنگ ارم شهرستان دشتستان خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"دانشجونیوز" ، مرادعلی فولادوند، مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای تحقق محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت، این سازمان اقدام به برپایی سیزدهمین بیمارستان صحرایی تخصصی خود در بخش تنگ ارم شهرستان دشتستان خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی افزود: در این بیمارستان که از 8 تا 11 اسفندماه به مدت 4 روز برگزار می شود، 80 پزشک تخصصی و عمومی ارائه خدمات می کنند.

,

فولادوند به تخصص های موجود در بیمارستان صحرایی شهدای روستای محمدصالحی اشاره کرد و گفت:  در این بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و فوق متخصص در رشته‌های دندانپزشکی، اطفال، زنان، جراحی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، ارتوپدی، رادیولوژی، سونوگرافی، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی و پوست  حضور دارند.

,

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی اتاق عمل نیز ایجاد شده است تصریح کرد: اعمال جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشات گوناگون از دیگر خدمات این بیمارستان صحرایی است که به مدت چهار روز به روستائیان خدمات ارائه می‌کند.

,

مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: همه خدمات پزشکی اعم از ویزیت، معاینه، جراحی و دارو به صورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

,

وی در پایان ابراز کرد: این بیمارستان بزرگ صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مرکز جراحی حضرت قائم(عج)، سپاه حضرت جواد الائمه دشتستان، بخشداری ارم، شورا و شهرداری تنگ ارم در شهر تنگ ارم دشتستان برگزار می شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه