اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال در برنامه باورزش:

استخر ماسال پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است / ۲۰ هیات ورزشی فعال داریم

استخر ماسال پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است / ۲۰ هیات ورزشی فعال داریم
رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال گفت: در حال حاضر ۳۰ هیات ورزشی در ماسال داریم که ۲۰ تای اینها فعالند و با ۱۰ هیات نیمه فعال هم جلساتی داشته ایم و امیدواریم بتوانیم آنها را هم فعال کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ماسال، کاوه قدسی رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ماسال در گفتگوی زنده برنامه با ورزش شبکه استانی گیلان گفت:  شهرستان ماسال دارای پتانسیل های بسیار خوبی در ورزش است که 14 سالن ورزشی سرپوشیده و دو فضای ورزشی رو باز از جمله امکانات موجود در این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ماسال,

قدسی با تقدیر از تعامل آموزش و پرورش و سپاه با این اداره اظهار داشت: 4 سالن از 14 سالن در اختیار این اداره قرار دارد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال ورزشکاران سازماندهی شده شهرستان را 2 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این افراد ثبت نام شده اند و تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این اداره نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

,

وی افزود: در حال حاضر 30 هیات ورزشی در ماسال داریم که 20 تای اینها فعالند و با 10 هیات نیمه فعال هم جلساتی داشته ایم و امیدواریم بتوانیم آنها را هم فعال کنیم.

,

قدسی با اشاره به حضور 50 مربی در ماسال خاطر نشان کرد: نشست هایی را برای بهبود وضعیت ورزش و امکانات این شهرستان با نماینده محترم، فرماندار محترم و مدیر کل اداره ورزش گیلان استاد رهنما داشته ایم تا بتوانیم ورزش ماسال را ارتقا دهیم.

,

وی در خصوص انتقادات برخی مربیان شهرستان از کمبود امکانات گفت: حق با مربیان عزیز است. ما امسال توانستیم 140 برگ تاتامی و مقداری امکانات تنیس روی میز و هیات ژیمناستیک را تامین کنی. در تلاش هستیم تا با نظر مساعد مسئولین امر این امکانات افزایش یابد. امسال در دو نوبت کمیته برنامه ریزی شهرستان هم عنایت بیشتری به بحث ورزش شد.

, .,

قدسی با اشاره به تامین کمک هزینه هیات های ورزشی اظهار داشت: عملیات اجرایی استخر ماسال با پیشرفت 85 درصدی در حال انجام است و با پیگیری های خوب فرماندار، نماینده و مدیر کل امیدواریم در ماه های آتی به بهره برداری برسد.

,

وی افزود: در 7 ماهه اخیر اداره ورزش ماسال 320 برنامه ورزشی را به مرحله اجرا رسانده و 112 قهرمان مدال آور و 7 عضور اردوی تیم ملی داشته ایم.

,

گفتنی است در این برنامه با فردین معصومی کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران گفتگوی زنده صورت گرفت و مصاحبه های تعدادی از مربیان شهرستان ماسال نیز پخش شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه