اخبار داغ

رئیس هیئت شنای شهرستان بویراحمد:

غبار محرومیت برچهره هیئت های شنای استان/استخر شنای انقلاب یاسوج به علت تعمیرات تعطیل شده است

غبار محرومیت برچهره هیئت های شنای استان/استخر شنای انقلاب یاسوج به علت تعمیرات تعطیل شده است
رئیس هیئت شنای شهرستان بویراحمد گفت: استخر شنای انقلاب یاسوج به علت تعمیرات تعطیل شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ، آرش محمدی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری علت تعطیلی استخر شنای انقلاب دولت آباد شهر یاسوج را تعمیرات عنوان کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان استان باید در این زمینه توضیح دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد: استخر شنای دولت آباد یاسوج به علت اینکه چند سال است که از آن استفاده می شود نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

,

رئیس هیئت شنای شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه آیا الان کار تعمیرات این استخر شروع شده است؟ اینگونه جواب داد و گفت: کار کردن را خبر ندارم، بودجه هم که الان نیست.

,

محمدی با بیان اینکه سه ماه از تعطیلی این اسخر می گذرد، ادامه داد: مناقصه برگزار شده و برنده هم مشخص شده است و باید در همین مدت کار را شروع می کردند که در اوایل فصل گرما به طرف قرار داد خودشان تحویل دهند.

,

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تعطیلی این استخر مشکلاتی را به وجود آورده است؟ گفت: به غیر از هیئت شنا دو هیئت دیگر از اسخر استفاده می کنند که اردوی تیم ملی هم دارند مانند رشته تیراندازی و دوچرخه سواری نیازمند تمرین است اما مجبور هستند که به شهر سی سخت و استخر اداره کار  مراجعه کنند و مدام در حال رفت و آمدند.

,

رئیس هیئت شنای شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در واقع ما الان با شرایط می سازیم، حمایت مسئولان این است که یک سانس در اختبار هیئت قرار دهند تا بتوانیم ورزشکاران را ساماندهی و دوره های مربی گری و داروری برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه در مرکز استان و شهرستانها هیچ هیئتی استخر در اختیار آنها نیست، اضافه کرد: هیئت گچساران از استخر شرکت نفت استفاده می کند و یاسوج به توجه به اینکه هیچ گونه استخری در اختیار آن نیست تاکنون نتوانسته کارهای خود را پیش ببرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه