اخبار داغ

در ستاد شهرستانی اردوی راهیان نور اعلام شد:

اعزام 220 دانش‌آموز در 10 اسفند/اعزام خانوادگی 270 نفر در فرودین 96

اعزام 220 دانش‌آموز در 10 اسفند/اعزام خانوادگی 270 نفر در فرودین 96
در آخرین مرحله اعزام به مناطق جنوب کشور تعداد 220 نفر از دانش‌آموزان و در ایام نوروز نیز 270 نفر به این مناطق اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛  امروز در نشستی با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و مسئولان ادارات شهرستان اسدآباد اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب کشور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای سیدجمال,

در این نشست فرماندار شهرستان اسدآباد، اعزام افراد به راهیان نور را یک کار بزرگ فرهنگی دانست و گفت: اعزام به راهیان نور اگر با اعتقاد به انجام کار فرهنگی انجام گیرد، قطعا" اثرگذار و بهترین فرصت برای آشنایی افراد با مناطق عملیاتی خواهد بود.

,

حسین افشاری با اشاره به اهداف مهم در اعزام افراد به ارهیان نور، گفت: در طی سال جاری هزار و 600 نفر به ماطق عملیاتی اعزام شدند که این میتواند  یک کار بزرگ فرهنگی باشد.

,

وی خطاب به رؤسای اداراتی که در زمینه اعزام افراد به راهیان نور بی توجه و اعتبار اختصاص نمی‌دهند، گفت: نمی‌شود که مسئولی از اختصاص اعتبارات برای انجام این کار فرهنگی سلب مسئولیت کند، بنابراین هر مسئولی باید در این زمینه پیشگام شود.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج و سپاه در زمینه اعزام افراد به راهیان نور، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یک ابتکار الهی و انقلابی بسیار شایسته در جهت شناساندن اجزاء برجسته حادثه بزرگ و تاریخی دفاع مقدس به مردم و نسل جوان است.

,

امیدعلی الیاسی گفت: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب فراموشی و تحریف دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی است و اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق یک سنت حسنه است به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف؛

,

وی افزود: امسال با همکاری آموزش و پرورش توانستیم 496 نفر را به مناطق غرب و 194 نفر به مناطق جنوب اعزام کنیم.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یادآور شد: در دهم اسففندماه نیز آخرین مرحله از اعزام دانشآموزان به تعداد 220 نفر به مناطق عملیاتی انجام خواهد شد.

,

وی افزود: همچنین اعزام عموم مردم به صورت خانوادگی و فردی را نیز در دوم فروردین به مناطق عملیاتی جنوب خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه