اخبار داغ

پایان مسابقات چهار جانبه فوتبال پیشکسوتان استان کرمان به میزبانی راور+ تصاویر

پایان مسابقات چهار جانبه فوتبال پیشکسوتان استان کرمان به میزبانی راور+ تصاویر
مسابقات چهار جانبه فوتبال پیشکسوتان استان یادواره شهدای مدافع حرم، با حضور تیم های منتخب کرمان، صنعت مس رفسنجان، منتخب زرند، منتخب راور و به میزبانی شهر راور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ مسابقات چهار جانبه فوتبال پیشکسوتان استان یادواره شهدای مدافع حرم، با حضور تیم های منتخب کرمان، صنعت مس رفسنجان، منتخب زرند، منتخب راور و به میزبانی شهر راور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا,

این مسابقات که به مدت دو روز و در روزهای پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه شهید شبستری راور برگزار شد در دیدار آغازین این مسابقات منتخب زرند و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2_1 به سود تیم رفسنجان به پایان رسید و این تیم یک پای فینال شد و منتخب زرند به رده بندی رسید.

,

در دیگر بازی روز پنجشنبه منتخب راور و منتخب کرمان رودرروی هم قرار گرفتند که در وقت معمول این بازی 1_1 شد و این تیم راور بود که در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 6_5 حریف خود را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد و تیم کرمان نیز یک پای بازی رده بندی شود.

,

در ادامه این مسابقه روز جمعه بازی فینال و رده بندی این مسابقات برگزار شد که ابتدا در بازی رده بندی تیم های منتخب زرند و منتخب کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت معمول با نتیجه 2_2 مساوی به پایان رسید و قرار بود ضربات پنالتی تیم سوم را مشخص کند که با امتناع دو تیم از زدن ضربات پنالتی هر دو به عنوان سومی مشترک رسیدند.

,

اما در فینال این مسابقات که بین تیم های منتخب راور و مس رفسنجان برگزار شد تیم میزبان با نتیجه 2-0 مغلوب حریف خود شد و این تیم پیشکسوتان مس رفسنجان بود که قهرمان مسابقات شد.

,

در پایان نیز با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان از تیم های برتر این مسابقات تجلیل شد.

,

شایان ذکر است:تیم های پیشکسوتان مس رفسنجان و منتخب کرمان در مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور حضور دارند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه