اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

اسکان خانوادگی دانشجویان متاهل راهیان نور محدود است

اسکان خانوادگی دانشجویان متاهل راهیان نور محدود است
داوود گودرزی گفت: تلاش زیادی شده است که عزیزان و زوار دانشجویی راهیان نور به صورت متاهلی برای زیارت بیایند و شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشجویی کشور گفت: باید فرهنگ‌سازی شود که زوار راهیان نور بدانند در طول سال آمادگی میزبانی مناطق غرب و شمال‌غرب نیز وجود دارد و اوج شلوغی راهیان نور از 17 تا 25 اسفند در مناطق جنوب است.

وی با بیان اینکه برای زوار دانشجویان متاهل امکان اسکان خانوادگی محدودی در مناطق راهیان نور وجود دارد، خاطر نشان کرد: تلاش زیادی شده است که عزیزان و زوار دانشجویی راهیان نور به صورت متاهلی برای زیارت بیایند و شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه یادآور شد: شرایط بهداشتی درمانی، رفاهی و تغذیه اردوهای راهیان نور بخصوص راهیان نور دانشجویی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است و امیدواریم سال به سال با تلاش بانیان و خدام این زوار این شرایط بهتر شود.

گودرزی با بیان اینکه شرایط اسکان بهتر و متفاوت تری نسبت به سال گذشته ایجاد شده تاکید کرد: در ستاد اردویی راهیان نور دانشجویی با توجه به کارهای انجام شده دیگر دغدغه ای برای اسکان زوار نداریم و کسانی که در قالب اردوهای راهیان نور و کسانی که به صورت شخصی برای زیارت مناطق مراجعه کند از لحاظ اسکان مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه فضای اسکان برای خواهران جدا و برادران جدا است، تشریح کرد: امکان اسکان خانوادگی برای زوار بسیار محدود است./خبرگزاری بسیج

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، ,
,
,
,
,
,
,
,
, /خبرگزاری بسیج]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه