اخبار داغ

بیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

بسیج دانشجویی پلی میان مسئولان و مردم خواهد بود/طرح پرسش دانشجویی شامل تمام مسئولان کشور است

بسیج دانشجویی پلی میان مسئولان و مردم خواهد بود/طرح پرسش دانشجویی شامل تمام مسئولان کشور است
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به نامه امروز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به جهانگیری گفت: بسیج دانشجویی و به طور کل جنبش دانشجویی انقلابی تلاش دارد که از طرف جامعه نخبگانی پلی میان مسئولین و مردم ایجاد کند و از تریبون شفاف و بی غرض خود به تقویت روند ارتباط مردم و مسئولین کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین سلیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی با بیان این مطلب افزود: فرهنگ پاسخگویی و شفافیت و اساسا هر اقدامی که منجر به ارائه یک تصویر واضح و حقیقی از مسئولان جامعه بشود علاوه بر اینکه به نظارت عمومی آحاد مردم بر مسئولین کمک ویژه ای میکند باعث میشود که جامعه کمتر تحت تاثیر فضای رسانه ای و جنگ های تبلیغاتی قرار بگیرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تاکید کرد: اینکه فعالان و نخبگان دانشجویی و عامه مردم به یک  فهم و ذهنیت مشترک از مشکلات و معضلات عمومی جامعه برسند و فعالیتشان را منطبق با نیازهای واقعی مردم پیش ببرند اتفاقات مبارکی در جامعه خواهد افتاد و اتفاقا زمینه انتقال مبانی بسیار والاتر و مهم تری از طرف نخبگان به مردم تسهیل خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: مسائل مرتبط با معیشت عمومی نظیر بیکاری ، رکود، گرانی و اجرای ناصحیح و ناقص برخی سیاست های تعریف شده تحت عنوان اقتصاد مقاومتی که به بیان رهر معظم انقلاب موجبات نارضایتی و گله مندی مردم را فراهم کرده در دستور کار ویژه بسیج دانشجویی قرار دارد. در روزهای پایانی سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" بسیار به جاست که سوال شود مسئولین تا به امروز چه کرده اند؟

وی تصریح کرد: نامه امروز شورای تببین مواضع کشور تنها به نهاد های دولتی در پایتخت محدود نمی شود. همه نمایندگان مجلس، شهرداری ها، استانداری ها، ادارات کل استانی و شهری و به طور کل همه نهادهای ذی ربط دولتی و غیر دولتی شامل این پرسش خواهند بود و بسیج دانشجویی آمادگی این را دارد تا فضای حضور همه آقایان را در مجامع دانشجویی و مردمی فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه