اخبار داغ

امام جمعه انزلی:

تأسیس دفتر صدا و سیما در انزلی ضرورت است

تأسیس دفتر صدا و سیما در انزلی ضرورت است
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: انزلی از جهات مختلف ظرفیت های بالایی دارد و تاسیس دفتر صدا و سیما در این شهر ضرورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی امام جمعه انزلی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان با اشاره ب ظرفیت های فراوان انزلی  اظهار کرد: معتقدم اجحاف ها و بی عدالتی های  فراوانی چه از جهت عمرانی و چه از جهت فعالیتهای فرهنگی و چه از  جهت اقتصادی نسبت به انزلی شده و میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین با ابراز تاسف از اینکه با وجود چند اداره کل، منطقه آزاد، بندر ، گمرک ،شیلات اما خود شهرستان بهره وری لازم را نبرده افزود: جناب استاندار در بازدیدهای اخیری که در شهرستان داشته اند، بیان کرد که این ادارات کل و منطقه آزاد رفع مشکلات شهرستان انزلی را در اولویت قرار دهند، لذا امیدواریم که این اقدامات را ببینیم.

,

امام جمعه بندرانزلی در خصوص صدا وسیما تاکید کرد: مجموعه صداو سیما مجموعه ای است که هم باید اقدامات،تلاش ها و پیشرفت ها را بیان کند و هم نقاط ضعف و کاستی ها را منعکس کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین با بیان اینکه ظرفیت هایی که در شهرستان بندرانزلی موجود است متذکر شد: صدا و سیما هیچ دفتری و نمایندگی ندارد اما میبینیم در شهرهایی با ظرفیت کمتر، دفتر و تشکیلات دارند.

,

وی با اشاره به اینکه در انعکاس مطالب و اخبار شهرستان در همان حدی که برای عموم شهرستان ها استفاده میشود، از انزلی بازتابی ندارد افزود: در بسیاری از مراسم ها و راهپیمایی مانند ۲۲ بهمن و یا بعضی از برنامه های دیگر که از سراسر استان خبر می دهند ،از انزلی شاید کمترین زمان و تصویر را ارائه میدهند، این شایسته انزلی نیست مردم دراین امر گلایه های فراوانی به ما میکنند

,

 

,

امام جمعه بندرانزلی گفت : ما معتقدیم که صدا وسیما از حیثی که وابسته به رهبری است حداقل باید نسبت به صحبت های ائمه جمعه حسابی دیگر باز کند، ائمه جمعه در بیان مشکلات و نارسایی ها جهت خاصی در شهرستان ها ندارند.

,

حجت الاسلام شمس الدین افزود: اگر جایگاه صدا وسیما در افکار عمومی لطمه بخورد دیگر نمیتواند اثرگذار باشد،آن وقت میدان را دیگران میگیرند.

,

وی در خاتمه سخنان خود متذکر شد که نسبت به تاسیس دفتر صدا وسیما در شهرستان اقدام عاجل صورت پذیرد و قطعاً در این رابطه سایر ادارات و دستگاه ها نیز همکاری میکنند.

,

مدیر کل صدا وسیمای استان گیلان نیز در این دیدار بیان کرد: شهرستان بندرانزلی از لحاظ جمعیتی دومین شهرستان در استان بوده و بسیار حائز اهمیت است.

,

حسن ظهیری با اشاره به اینکه در کل استان گیلان متناسب با پتانسیلی که دارد از آن بهره وری مناسبی نشده افزود: شهرستان انزلی نیز از نظر توسعه یافتگی و با پتانسیلی که دارد حقیقتاً کار بر روی آن انجام نشده و سیل مسافرینی که در ایام عید و تابستان به شهرستان می آیند نیاز دارد که زیر ساخت هایی برای آن آماده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه