اخبار داغ

معاون وزیر بهداشت:

ما باید قدردان خون شهدا باشیم

ما باید قدردان خون شهدا باشیم
سید محمد هادی ایازی، پنجم اسفند ماه در کنگره ملی شهدای دانشجو: امنیت توسط شهدایی که در جبهه‌های دیروز و امروز از مرزهای وطن پاسداری می‌کنند، به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سید محمد هادی ایازی در دومین اجلاسیه شهدای دانشجو که در تالار ابن سینا برگزار شد، با بیان اینکه رهبری به زنده نگه داشتن یاد شهدا تأکید دارند، اظهار کرد: وظیفه ماست که یاد شهدا را زنده نگه داریم و بدانیم که بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند تا از وطن خود دفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,

وی با اشاره به اینکه ما باید همیشه آن‌ها را به خاطر داشته باشیم تا ادامه دهنده مسیر آنان باشیم، افزود: امروز شاهد اتفاقات مختلفی در خاورمیانه هستیم که مظلومانه خون مسلمانان به زمین ریخته می‌شود.

,

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همان‌هایی که هشت سال دفاع مقدس کشورهای جهان را علیه ما مسلح می‌کردند، امروز به گونه‌ای دیگر خون شیعیان جهان را می‌ریزند چرا که به دنبال این هستند که کارخانه‌های سلاح‌هایشان تعطیل نشود.

,

ایازی با بیان اینکه امنیت پایدار جز با ایثارگری شهدا به دست نیامده است، خاطرنشان کرد: امنیت توسط شهدایی که چه در جبهه‌های دیروز و چه در جبهه‌های امروز از مرزهای وطن پاسداری می‌کنند، به دست آمده است و باید نسل نوجوان و جوان امروزی ما این‌ها را بداند.

,

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در کشور گفت: امروز ما شاهدیم که در اقصی نقاط این کشور چنین جلساتی برگزار می‌شود و این وظیفه همه ماست که این مراسم‌ها را برگزار کنیم و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

,

معاون وزیر بهداشت خطاب به جوانان گفت: جوانان متوجه باشید ما با چه مسائلی دست و پنجه نرم کرده‌ایم و به سادگی از آن‌ها عبور نکنید چراکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشورهای منطقه که درگیر جنگ بودند، مهاجرت کردند و بیش از نیم میلیون نفر در منطقه کشته شدند.

,

ایازی با اشاره به اینکه اگر هوشمندی رهبر معظم انقلاب نبود می‌خواستند این مسائل را به داخل ایران بکشانند، افزود: باید قدردان خون شهدا باشیم اما خانواده‌های شهدا، شما باید بدانید که  توفیقی نصیبتان شده که فرزندتان در مسیر رضایت خداوند به شهادت رسیده است و برای او چنین کنگره‌هایی برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: خانواده شهدا باید قدردان باشند چرا که به واسطه مسیری که جوان آن‌ها انتخاب کرده است، تکریم می‌شوند اما در کشور بسیاری از جوانان راه اشتباه می‌روند و فقط بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر جوان معتاد داریم.

,

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: ما با بزرگداشت شهدا، قدردان خانواده شهدا هستیم و آن‌ها باید شکرگذار خداوند باشند که چه توفیقی نصیبشان شده است و چه افتخاری بالاتر از این مسیر که جوانشان درس را رها کرده و در مسیر واقعی قرار گرفته است.

,

ایازی خاطر نشان کرد: اگر در مسیر شهدا گام برداریم، توفیق نصیبمان شده است و امروز شاهد هستیم دانشگاه‌های ما و دانشجویان ما به شهدا توجه دارند و نسل جوان امروزی در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند و اگرچه شکل ظاهری آن‌ها تغییر کرده است اما در درون قدردان شهدا هستند.

,

وی در پایان تأکید کرد: باید مسیر این عزیزان را هرچه بیشتر در محیط‌های فرهنگی و دانشجویان به نسل امروزی منتقل کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه