اخبار داغ

برگزاری جشن نیکوکاری در ابوموسی+تصاویر

برگزاری جشن نیکوکاری در ابوموسی+تصاویر
جشن نیکوکاری با حضور مسؤولان و دانش آموزان در مدرسه ریحانه ابوموسی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، صبح امروز جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» با حضور معاون فرماندار، امام جماعت، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان در مدرسه ریحانه ابوموسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ،,  صبح امروز جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» با حضور معاون فرماندار، امام جماعت، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان در مدرسه ریحانه ابوموسی برگزار شد.,
خداداد سالاری، مدیر کمیته امداد شهرستان ابوموسی در این مراسم گفت: جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تلاش در جهت کاهش آلام و مشکلات نیازمندان هر ساله در آستانه سال نو برگزار می شود و کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
, خداداد سالاری، مدیر کمیته امداد شهرستان ابوموسی در این مراسم گفت: جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تلاش در جهت کاهش آلام و مشکلات نیازمندان هر ساله در آستانه سال نو برگزار می شود و کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو بین نیازمندان توزیع خواهد شد.,
 
,
مدیر کمیته امداد ابوموسی اظهار کرد: جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که طی آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه ای است که از جمله آنها می توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.
,
 
,
سالاری جشن نیکوکاری را جشن اخلاص و بندگی خواند و افزود: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نمونه بارز انفاق و دستگیری از مستمندان بودند و ما نیز باید با الگو قرار دادن آنها مسیر بندگی را با اخلاص ادامه دهیم.
,
 
,
وی عنوان کرد: باتوجه به نقش مدارس به ویژه دانش آموزان در برگزاری جشن نیکوکاری، پاکت ها و قلک های مخصوص دانش آموزان برای جمع آوری کمک های نقدی تحویل مدارس شده است.
,
 
,
همچنین در این مراسم سرود نیکوکاری توسط دانش آموزان مدرسه ریحانه اجرا شد و در پایان با نواخته شدن زنگ نیکو کاری، مسؤولان و دانش آموزان کمک های نقدی خود را در صندق کمیته امداد انداختند.
,
 
,
 
,
, , , , , , , , , , , , , ,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه