اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

غنی شدن فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند خرد جمعی است

غنی شدن فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند خرد جمعی است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت:باید از خرد جمعی برای غنی بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت که وظیفه تمامی اقشار جامعه است، بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندای ساحل، محمدرضا پاکدامن، امروز یک شنبه در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی هفته شهید اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا می هستم و وظیفه داریم که فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به دیگران معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

وی ادامه داد:  این جلسه برای هم اندیشی و غنی بخشیدن بیش از پیش به برنامه های هفته شهید و شهادت برگزار شده و از تمامی ارگان خواسته شده در این هم اندیشی حضور یابند.

,

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان برگزاری جشن بادبادک ها، کاشتن نهال به اسم شهدا، قرائت وصیت نامه شهدا در صبح گاه نیروهای نظامی و تقدیر از خانواده شهدا، نام گذاری پروازها در هفته شهدا به نام شهدا، ساخت کلیپ و تیزر های گوناگون با مضامین شهدا توسط صدا و سیما، معرفی فرزندان موفق شهدا در عرصه های گوناگون در مدارس به دانش آموزان، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و تقدیر از خانواده شهدا از سوی تمامی ارگان ها را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

,

حمید سرخیلی؛ مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، علیرضا سبحانی؛ معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی، ناخدا سوم محمد رضا محمدی؛ نماینده منطقه یکم نداجا، سرگرد سید توکل حسینی؛ نماینده پایگاه هوایی بندرعباس، حمزه رادمنش؛ مشاور استاندار در امور ایثارگران، محمد ایمانی؛ مشاور فرماندار در امور فرهنگی، وحید امیری؛ رئیس شورای فرهنگ عمومی ارشاد، مهدی احترامی، رئیس کانون پدران آسمانی  از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

,

گفتنی است، نمایندگان ارگان ها و سازمان هایی چون صدا و سیما، جهاد کشاورزی، شهردای و سازمان تبلیغات علی رغم دعوت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه حضور نداشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه