اخبار داغ

فرمانده انتظامی بجستان:

کشف بیش از 60 کیلوگرم تریاک در بجستان/ سارقی پس از 10 روز اختفا به دام پلیس افتاد

کشف بیش از 60 کیلوگرم تریاک در بجستان/ سارقی پس از 10 روز اختفا به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی بجستان از دستگیری سارقی که 10 روز مخفی بود خبرداد و گفت: پلیس بجستان 60 کیلو و 970 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در همین راستا 2 خودرو توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز  اظهار کرد: مأمورین مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی مشترک با شهرستان‌های هم‌جوار موفق به کشف 60 کیلو و 970 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند و همچنین در این عملیات تعداد د و دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف توقیف شد تعداد 3 نفر در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

فرمانده انتظامی بجستان در ادامه این گفت‌وگو ضمن بیان هوشیاری مأمورین انتظامی بجستان تصریح کرد: سارقی که به‌موجب هوشیاری مأمورین گشت کلانتری پس از ده روز مخفی شدن به همراه خودرویش دستگیر و روانه دادسرا گردید.

,

 

,

سرهنگ قدیر خانی گفت: در این عملیات پلیسی فردی که از معرکه سرقت منزل متواری گردیده بود و با در اختیار گذاشتن تنها دو رقم از اعداد مندرجه در پلاک خودرو توسط شاکی پس از ده روز دستگیر و با حضور شاکیان پرونده شناسایی و در اختیار مقامات محترم قضایی قرار گرفت.

,

 

,

فرمانده انتظامی بجستان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال اقدامات امنیتی منازل بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهند. هرگونه تردد افراد مشکوک را در محلات سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه