اخبار داغ

امام جمعه هشترود:

استفاده از ظرفیت جشنواره فرهنگی و هنری شهید اسماعیل کریمی در راستای پشتیبانی از مدافعان حرم/ ورودی های شهر در آستانه سال نو وضعیت مناسبی ندارند

استفاده از ظرفیت جشنواره فرهنگی و هنری شهید اسماعیل کریمی در راستای پشتیبانی از مدافعان حرم/ ورودی های شهر در آستانه سال نو وضعیت مناسبی ندارند
حجت الاسلام علی رحیمی گفت: باید در مورد جشنواره شهید اسماعیل کریمی در سطح شهر جریان سازی فرهنگی و حول محور مدافعان حرم ایجاد شود چراکه اگر از این فرصت بهره برداری نکنیم در واقع بیت المال را به هدر داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی هشترود با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری شهید اسماعیل کریمی در این شهرستان گفت: باید از ظرفیت این جشنواره برای معرفی توانمندیها و همچنینی تقویت روحیه ایثار در بین آحاد جامعه تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: باید در مورد این جشنواره در سطح شهر جریان سازی فرهنگی و حول محور مدافعان حرم ایجاد شود چراکه اگر از این فرصت بهره برداری نکنیم در واقع بیت المال را به هدر داده ایم.

,

 

,

رحیمی افزود: نباید اجرای جشنواره را سبک بشماریم بلکه باید با اجرای آن زمینه را برای پشتیبانی از مدافعان حرم فراهم کنیم.

,

 

,

امام جمعه هشترود تاکید کرد: نیاز است دستگاههای فرهنگی در میدان عمل هم بصورت جدی وارد شوند تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در ایام فاطمیه برنامه های مناسبی در سطح شهرستان اجرا شده و انتظار است که در روزهای آتی نیز هیئت های مذهبی شهرستان حضور پرشوری در مراسمات مذهبی داشته باشند چراکه وجود و فعالیت هیئت های مذهبی یک نوع جریان سازی است.

,

 

,

رحیمی همچنین اضافه کرد: هیئت های بدون مجوز شهرستان نیز برای ادامه فعالیت یا باید در دیگر هیئت ها تجمیع شوند و یا باید مجوز دریافت کنند.

,

 

,

وی همچنین با گلایه از نامناسب بودن فضای ورودی های شهر در آستانه سال نو، ادامه داد: انتظار می رود شهردار نسبت به پاکسازی و مناسب سازی ورودی های شهر اهتمام ورزد تا بتوانیم استقبال خوبی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه