اخبار داغ

16 و 17 اسفندماه؛

نکوداشت چهره ماندگار کشور در مهدیشهر برگزار می شود/ بلوار پرفسور نادعلیان نامگذاری خواهد شد

نکوداشت چهره ماندگار کشور در مهدیشهر برگزار می شود/ بلوار پرفسور نادعلیان نامگذاری خواهد شد
شهردار مهدیشهر از برگزاری آیین نکوداشت پرفسور "محمد قلی نادعلیان" چهره ماندگار علمی کشور در زادگاهش مهدیشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، شیردل عرب در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: با پیشنهاد بنیاد ملی نخبگان استان سمنان برگزاری نکوداشت چهره های علمی شهرستان ها مطرح و در شهرستان مهدیشهر تجلیل و تکریم از مقام علمی دکتر نادعلیان در دستور کار قرار گرفت که دبیری برگزاری این نکوداشت به شهرداری واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

دبیر آیین نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور در مهدیشهر، برگزاری این آیین را به مدت دو روز اعلام کرد و افزود: 16 و 17 اسفندماه زمان برگزاری نکوداشت پرفسور نادعلیان چهره ماندگار دامپزشکی کشور است.

,

وی تصریح کرد: روز اول برگزاری این نکوداشت برنامه نشست تخصصی با نخبگان در صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر خواهد بود.

,

دبیر آیین نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور در مهدیشهر، برنامه اصلی نکوداشت و تجلیل از پرفسور نادعلیان را سه شنبه 17 اسفندماه بیان کرد و ادامه داد: این برنامه نیز از ساعت 9 الی 12 روز سه شنبه در مجموعه خیل خان مهدیشهر برگزار می شود.

,

عرب از حضور مهمانان و شخصیت های برجسته علمی کشور در این نکوداشت خبر داد و اضافه کرد: دکتر تاجبخش از چهره های علمی در حوزه دامپزشکی و دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در آیین نکوداشت دکتر نادعلیان در مهدیشهر حضور خواهند یافت.

,

وی با بیان اینکه این دو مهمان ویژه در آیین نکوداشت سخنرانی می کنند، اذعان کرد: از دکتر عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فرهنگستان علوم کشور نیز برای حضور در این آیین دعوت شده و وی نیز قول حضور داده اند.  

,

دبیر آیین نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور، رونمایی از تندیس دکتر نادعلیان و برپایی نمایشگاهی از آثار وی را از برنامه های جانبی این آیین نکوداشت در روز 16 اسفند و در دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر بیان کرد.

,

شهردار مهدیشهر همچنین از نامگذاری بلوار کوی دانشگاه به نام دکتر نادعلیان و نصب تندیس وی در این بلوار خبر داد و گفت: بعد از آماده سازی کامل این بلوار، نام آن به نام دکتر نادعلیان چهره ماندگار دامپزشکی کشور ثبت می شود.

,

به گزارش نیزوا، محمد قلی نادعلیان در سال 1315 در مهدیشهر متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در این شهر گذراند و سپس برای ادامه تحصیلات به تهران رفت. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گذراند و برای گذراندن دوره های استاژ به فرانسه عزیمت کرد.

,

دکتر نادعلیان در سال 1384 به عنوان چهره ماندگار علمی در حوزه دامپزشکی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه