اخبار داغ

امروز انجام شد؛

اعزام 8 اتوبوس کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهر به سرزمین نور

اعزام 8 اتوبوس کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهر به سرزمین نور
کاروان دانش آموزان دختر استان اردبیل با حضور مسئولین آموزش و پرورش، معاونین و مسئولین بسیج ناحیه مقاومت سپاه اردبیل در سالن ورزشی شهداء به مناطق جنگی سرزمین نور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، در حاشیه اعزام کاروان دانش آموزان دختر استان اردبیل  که ظهر امروز با حضور مسئولین  آموزش و پرورش، معاونین و مسئولین بسیج ناحیه مقاومت سپاه اردبیل  در سالن ورزشی شهداء صورت گرفت، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران همه ساله با هدف معرفی و نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر,

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون طی دو مرحله صورت گرفته است، اظهار داشت: در مرحله اول دانش آموزان دختر به مناطق شمال غرب کشور اعزام شدند و در مرحله دوم نیز کاروان راهیان نور دانش آموزی در قالب 8 اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

,

حامدی مسئول بسیج جامعه زنان  یادآور شد: هر دستگاه اتوبوس دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب با همراهی یک طلبه خواهر، مسئول کاروان و یک نفر راوی در راستای بازگویی مسایل جبهه و جنگ به دانش آموزان خواهد بود که دانش آموزان با الهام گیری از راه شهیدان و هدف مهم و بسیار با ارزشی که از این اردوها به دست خواهند آورد با شرایط مختلف جنگ و دوران سختی که دشمنان این مرز و بوم با جنگ تحمیلی به کشور اسلامی وارد کردند آشنا خواهند شد.

,

وی ادامه داد: آشنا نمودن جوانان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و همچنین ارتقاء روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در نسل جوان با الهام از مقاومت، جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و آثار و برکات 8 سال دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن والگو گیری از چهره های شاخص مبارزه و پایداری زنان و مردان در 8 سال دفاع مقدس انجام می گیرد.

,

مسئول بسیج حجامعه زنان افزود: این دانش آموزان در طول اردو از مناطق عملیاتی طلائیه منطقه عملیاتی بدر و خیبر محل شهادت شهیدان مهدی و حمید باکری که ایام شهادت این بزرگواران نیز می باشد به عمل خواهد آمد.

,

وی در ادامه افزود: در طول مسیر از شهرهای آبادان و خرمشهر و منطقه عملیاتی شلمچه (عملیات کربلای 5) معراج شهداء اهواز و هویزه (شهدای هویزه و شهید علم الهدی) دهلاویه محل شهادت شهید چمران ،فکه محل شهادت شهید آوینی ، اروند کنار عملیات والفجر 8 شهدای غواص دیدن خواهند نمود.

,

انتهای پیام/

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه