اخبار داغ

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:

گوشت گوسفندی 39 هزار تومان/ گوشت منجمد برزیلی با قیمت 24 هزار تومان وارد می‌شود/ مردم برای جلوگیری از افزیش قیمت‌ها به مرور خرید کنند

گوشت گوسفندی 39 هزار تومان/ گوشت منجمد برزیلی با قیمت 24 هزار تومان وارد می‌شود/ مردم برای جلوگیری از افزیش قیمت‌ها به مرور خرید کنند
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه گوشت منجمد برزیلی با قیمت حدودا کیلویی 23 تا 24 هزار تومان بدست مصرف کننده خواهد رسید، گفت: بهتر است مردم به مرور خرید کنند تا در روزهای پایانی با افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت و گو با خبرنگار «رازق» اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی مرغوب بدون دنبه به قیمت 39هزارتومان عرضه می شود.

وی با باین اینکه امور پشتیبانی دام جهت تعدیل در قیمت گوشت به پیشنهاد ما اقدام به واردات گوشت منجمد کرده است، گفت: گوشت منجمد، گوشت گوساله بدون استخوان برزیلی است که با قیمت حدودا کیلویی 23 تا 24 هزار تومان بدست مصرف کننده خواهد رسید.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد: افرادی که توانایی خرید دارند جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و ایجاد ازدحام زودتر خرید خود را انجام دهند چرا که افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت نیز خواهد شد.

ملکی در ادامه این مطلب تاکید کرد: گوشت های منجمد با کیفیت و مناسب هستند و فرقی نمی کند در فریزر خانه نگهداری شوند یا قصابی ها اما بهتر است مردم به مرور خرید کنند تا در روزهای پایانی با افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت نشوند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: ذخایر گوشت منجمد در کنار بره های نو که از شهرستان ها وارد بازار می شوند باعث می شود از تنش بازار کاسته شود و مانع افزایش قیمت ها می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه