اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان:

تنها داشتن اطلاعات نمی تواند زمینه لازم سرمایه گذاری را تامین کند

تنها داشتن اطلاعات نمی تواند زمینه  لازم سرمایه گذاری را تامین کند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه در بخش شرقی استان با ظرفیت های بسیار مناسب و خوب روبرو هستیم گفت: تنها با داشتن اطلاعات نمی توان زمینه های سرمایه گذاری را تامین کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، علی خلیلی خواه امروز یکشنبه با اشاره به اهمیت عملی شدن پروژه ها، تصریح کرد: بی تردید، شناسایی ظرفیت کافی نیست و برنامه ریزی مستمر و منظمی را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قومس, قومس,

وی در ادامه نقش مردم را در توسعه اقتصادی، نقشی بسیار موثر عنوان کرده و اظهار کرد: برای رسیدن به نتایج مثبت و عملکرد مطلبوی در این زمینه اولین گام جذی سرمایه های مردمی می باشد.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اضافه کرد:  بمنظور هدایت  و معرفی سرمایه های مردمی در جهت پیشرفت اقتصادی ، مداخله  مسئولان نهادهای اداری امری ضروری و لازم است.

, مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان,

خلیلی خواه در ادامه با اشاره به اهمیت ، تهیه بانک اطلاعاتی جامعه سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: این مهم در افزایش میزان سرمایه گذاری موثر می باشد.

,

وی گفت: در صورتی که استاندار محترم این امر را تصویب کند احتمالا  همایش ملی سرمایه گذاری تابستان سال جاری  به میزبانی شاهرود برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه متاسفانه در تمامی نقاط استان ، عدم توازن سرمایه‌ها بسیار مشهود می باشد تاکید کرد: این در حالی است که ظرفیت‌های بسیار مناسبی پیرامون سرمایه گذاری در استان فراهم است.

,

علی خلیلی خواه نشست با فرمانداران شاهرود و میامی و فعالان این حوزه و بررسی موانع این مبحث را یکی از راه های انجام شده عنونا کرد و افزود: نتیجه کلی بدست آمده در این مساله این است که استان نیازمند برنامه ریزی منظم و مستمری می باشد.

,

انتهای خیر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه