اخبار داغ

بد پوششی زن، آزادی برای خود یا مردان غریبه

بد پوششی زن، آزادی برای خود یا مردان غریبه
آزادی برای زن بهانه‌ای است که غربی‌ها بی‌حجابی و بد پوششی را با آن توجیه می‌کنند اما آیا این آزادی برای خود زن است یا برای مردان که به‌راحتی و بدون هیچ حصاری می‌توانند زینت‌های زن را ببینند و لذت ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، زن، با بد پوششی خود، قبل از هر شخص یا جامعه‌ای، به خودش ضرر می‌رساند زیرا اوست که خود را تحقیر می‌کند و در معرض نگاه شهوت‌آلود رهگذران قرار می‌دهد تا رایگان استفاده کنند، اوست که خود را در معرض هوس‌ها قرار می‌دهد و درنهایت نیز به دام یا مهلکه می‌افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

“آزادی برای زن” بهانه‌ای است که غربی‌ها بی‌حجابی و بد پوششی را با آن توجیه می‌کنند اما باید گفت، آیا این آزادی برای خود زن است یا برای مردان که به‌راحتی و بدون هیچ حصاری می‌توانند زینت‌های زن را ببینند و لذت ببرند.

,

غربی‌ها با تبلیغات دروغین به زن القا می‌کنند که بی‌حجابی و بد پوششی یعنی “آزادی و هنر” زن و از این راه او را به استثمار می‌کشند و به خودزنی وادارش می‌کنند و بدون هیچ جیر و مواجبی به بیگاری جنسی‌اش می‌کشانند. البته شیاطین بزرگ‌تر، بهره‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … بیشتری نیز می‌برند.

,

این روزها در اثر این تبلیغات کاذب غرب، زنان بد پوشش نیز چنین نوع پوشش خود را آزادی خود عنوان می‌کنند و می‌گویند: ما می‌خواهیم آزادباشیم و این مردان هستند که باید به ما نگاه نکنند و چشم‌های هوس آلودشان را بر ما ببندند و عفت داشته باشند.

,

در پاسخ به سخن این عده از افراد که به‌غلط فکر می‌کنند با بد پوششی می‌توانند آزاد باشند باید گفت، خداوند متعال در قرآن کریم، از سویی به زن و مرد، امر به تقوا، تزکیه، حجاب، عفاف و سایر صفات کمالیه نموده است و از سوی دیگر، به مرد و زن امر کرده است که چشم از نامحرم فروببندند چراکه معنا ندارد یک‌طرف مجاز باشد جاذبه‌های جنسی خود را در معرض دید عموم قرار دهد و همه را تحریک کند و به‌طرف دیگر بگوید تو نگاه نکن یا خودت را کنترل کن تا تحریک نشوی، مثل این است که هوا را آلوده کنند و بگویند تو نفس نکش و یا بیمار نشو.

,

دستورالعمل‌های شخصی و اجتماعی، باید معقول و حکیمانه باشد تا شخص و جامعه رشد کند و به تعالی و رفاه برسند؛ نه شعاری و ژورنالیستی و البته توأم دروغ و حیله.

,

«قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنّ َ» (سوره نور/ 30 و 31)

,

به مردان باایمان بگو دیده فرونهند و پاک‌دامنی ورزند و به زنان باایمان بگو دیدگان خود را از هر نامحرمى فروبندند و پاک‌دامنی ورزند.

,

آزادی ولنگارانه عین دیکتاتوری است

, آزادی ولنگارانه عین دیکتاتوری است,

این‌که من برهنه می‌شوم، تو نبین، من صدای موزیک در خانه یا خودرو را زیاد می‌کنم، تو نشنو، من مست می‌کنم، به تو چه، من دوست دارم در خیابان دست در کمر دیگری راه روم، به بقیه چه ربطی دارد، دلم می‌خواهد با سگم بچرخم به کسی چه ربطی دارد و …، نه‌تنها تبلور آزادی نیست، بلکه این‌گونه آزادی ولنگارانه عین دیکتاتوری و تضییع حقوق دیگران است.

,

اگر چشم همه‌چیز می‌بیند، پس همه‌چیز باید ضمن زیبایی، سالم نیز باشد، نه این‌که بگویند، اگر شما نمی‌پسندی، نگاه نکن!

,

در کشورهای پیشرفته، این امر را در ساختمان‌سازی، خودروسازی، ترافیک، صدای بوق خودرو، تمیزی دیوارهای شهر … و هر چیزی که به حقوق مردم [از دیداری، شنوایی، بویایی، لمسی و …]، رعایت می‌کنند و برای تخلف از آن نیز جریمه‌های سنگین چند هزار یورویی یا دلاری به انضمام دو ماه تا دو سال زندان گذاشته‌اند و نامش هم مدرنیته و دموکراسی است، نه زور، اجبار، دیکتاتوری و … چطور است که وقتی به مسئله “زن” که می‌رسند، دیگر نه سلامت شرط است و نه امنیت و نه فرهنگ و نه هیچ‌چیز دیگر و می‌گویند، یا نگاه نکن، یا تحریک نشو و یا هر کاری که دلت خواست بکن؟!

,

حجاب پوششی محافظت‌کننده است

, حجاب پوششی محافظت‌کننده است,

باید به کسانی که اقدام به بد پوششی می‌کنند و آن را آزادی خود اعلامی می‌دارند گفت که چقدر حاضرید در خانه‌ای بدون دروپیکر زندگی کنید که هرکسی با هر نوع تیپ و شخصیتی در آن عبور و مرور کند؟ به باغچه‌ای که بدون باغبانی و محافظت می‌خواهد رشد کند، اندیشیده‌اید؟ آیا تلفن همراه و وسایل شخصیتان را به‌راحتی در اختیار غریبه‌ها قرار می‌دهید و اجازه می‌دهید به آن صدمه بزنند؟ علت این‌همه نگهبانی و توجه به خانه و باغچه و وسایل الکترونیکمان چیست؟ آیا حفظ حریم شخصی به معنی نداشتن آزادی و زندانی کردن خود و خانواده‌مان است؟

,

باید اذعان کرد که حجاب پوششی محافظت‌کننده است تا خود را از هر بلا و آسیبی محفوظ نگه‌داریم و جلوی دست‌درازی آنان که می‌خواهند به کلبه آرامش و فطرت پاک‌درونمان راهی بیابند، بگیریم؛ حجاب سد محکمی ست که از رسوخ پلیدی به وجود افراد مطهر جلوگیری می‌کند و درنهایت احترام به ارمغان می‌آورد. پس بیاییم با رعایت حجاب اسلامی و پوشش مناسب در جامعه به خود و دیگران احترام بگذاریم و با رعایت دستور شرع مقدس از نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده نهایت سپاس خود را بجا آوریم.

,

جهانگیر کریمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه