اخبار داغ

دفتر پلیس +10 نیاز شهر دیلم

دفتر پلیس +10 نیاز شهر دیلم
مردم شهرستان دیلم به دلیل پایین بودن امکانات، اغلب برای برطرف کردن نیازهای خود به اجبار به دیگر نقاط استان مراجعه نمایند که این مسائل باعث نارضایتی آنها شده و خواستار پیگیری از سوی مسئولین و توجه آنها در این خصوص می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم،  مردم شهرستان دیلم با اینکه در بندری تجاری و تفریحی زندگی می کنند و در چرخه اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی دارند و مردم این شهرستان به دلیل پایین بودن امکانات، اغلب برای برطرف کردن نیازهای خود اجبراً به دیگر نقاط استان مراجعه نمایند که این مسائل باعث نارضایتی آنها شده و خواستار پیگیری از سوی مسئولین و توجه آنها در این خصوص  می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

پلیس +۱۰ زیرمجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط پلیس در ایران است که در دفاتری به همین نام ارائه می‌شود و به منظور سهولت ارائه خدمات به مردم بوجود آمده اند.

,

خدمات متنوعی به مردم از جمله موارد زیر:

,

* صدور صورت وضعیت خلافی خودرو

,

* تمدید گواهینامه و صدور المثنی

,

* صدور گذرنامه

,

* تمدید گذرنامه  خدمات صدور گذرنامه شامل اخذ مدارک متقاضی گذرنامه و ثبت اطلاعات در سیستم

,

* درخواست پروانه کسب

,

* استعالم تشخیص هویت (  دریافت گواهی سوء پیشینه کیفری)

,

* خدمات نظام وظیفه

,

*صدور و المثنی کارت هوشمند سوخت

,

*تغییر آدرس مالکان خودرو

,

* خدمات صدور و تمدید پروانه کسب (اماکن)

,

نبودن چنین دفتری با ارائه خدماتی که ذکر شده کار مردم دیلم را مختل کرده و روزانه بالاجبار مسافت زیادی را طی کرده به شهری دیگر مراجعه می نمایند و حال جدا از صرف زمانی که می گذرد گاها به دلیل دور بودن شهری دیگر کارشان به تعویق افتاده و به روزهای بعد موکول و باعث عدم رضایت مردم  دیلم می شود.

,

وجود دفاتری از این قبیل که در ارائه خدمات به مردم نقش به سزایی دارند چه خصوصی و چه دولتی، جزئی از لزومات یک شهرستان بندر نشین می باشد.

,

البته ناگفته ها و پشت پرده هایی در خصوص تعطیل شدن دفتر پلیس +۱۰ در شهرستان دیلم وجود دارد که در صورت عدم رسیدگی جدی و سریع مسولین ذیربط، این پایگاه خبری مجبور به پرداختن شفاف و بی پروا به این مهم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه