اخبار داغ

حال وخیم ترمینال دیلم نیازمند نگاه ویژه مسئولین

حال وخیم ترمینال دیلم نیازمند نگاه ویژه مسئولین
با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در دیلم یکی از راههای جذب گردشگر ترمینال مناسب است که علاوه بر جذب توریست می تواند باعث رونق بازار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم، شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر، قابلیت ها و ظرفیت های بسیار مناسبی را در خود جای داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

ساحل ماسه ای زیبا و بازار عرضه کالاهای فراوان شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط پرجاذبه و از مهم ترین ظرفیت های این مناطق در جذب گردشگر است که همه ساله بخصوص در نوروز و تابستان، گردشگران و مسافران زیادی را پذیرا است.  

,

نخستین آوازه این شهرستان تجارتی بودن آن است که از قدیم مردم این دیار به کار و فعالیت در این زمینه مشغول بوده اند.

,

 

,

در این میان با توجه به پر جاذبه بودن این شهرستان چه از نظر سیاحتی توریستی و تجاری در خصوص حمل و نقل میان استانها و شهرهای دیگر پایانه  مسافربری دیلم  ( واقع در بلوار سید حسن نصرالله ) با  فعالیت چندین ساله خود با مشکلاتی روبرو ست که نیازمند نگاه مسئولین می باشد و تدابیر لازم در این خصوص را می طلبد.

,

این پایانه با مدیریتی ضعیف و نبودن وسیله نقلیه مناسب و همچنین نبود وسایل گرمایش و سرمایش در فصول سال و نبود سرویس بهداشتی و رفاهیه لازم برای سلف سرویس و استراحتگاه برای مسافرانی که لازم است زمان زیادی تا موئد حرکت خود در پایانه  به سر ببرند، موجب ناراحتی  مردم دیلم و  مسافرانی که برای تفریح یا تجارت لازم است به این شهر سفر کنند شده است.

,

این پایانه  چندین سال به این منوال در جریان بوده بدون  آن که رفاه و آسایش مسافران در خصوص مواردی که بیان شده را دارا باشد و رسیدگی لازم در موارد ذکر شده بسیار ضعیف عمل شده است.

,

وجود مسافران در زمینه تجارت، سیاحت و....می تواند موقعیت یک شهر را از تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی بارور نموده و باعث پیشرفت چشمگیری شود که خود نیز در اقتصاد کشور در سطوح بالاتر امتیازاتی به نفع دولت باشد.

,

به طور حتم اگر یکی از خطوط حمل و نقل و جایگاه های آن در شهرها از رفاه کامل برخوردار نباشد و موجب نارضایتی مسافران شود در اقتصاد آن شهر نیز اثرات نامطلوبی خواهد گذاشت و شاهد کاهش چرخه اقتصاد در آن شهر یا استان یا حتی در سطح کشور  خواهیم بود.

,

شهرهای ساحلی دارای بندر که یکی دیگر از ابعاد مهم صنعت و اقتصاد در کشور می باشد به واقع نیازمند پیگیری  و رسیدگی (مسئولین سازمان حمل و نقل ) می باشد تا با نهادن امکانات ویژه در این مناطق که قطب مهم اقتصاد در کشور هستند.
نه تنها باعث پیشرفت این مناطق بلکه باعث پیشرفت هر چه بیشتر اقتصاد در کشور شوند.

,
,

گاها لازم است در بعضی جایگاه ها، مدیران ضعیف را برکنار و با ورورد مدیران کارآمدتر ، گره ای از مسائل مردم در شهرها را برچید  و باعث رضایت مردم در برابر مدیران و دولت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه