اخبار داغ

سکته قلبی راننده کامیون حادثه آفرید+تصاویر

سکته قلبی راننده کامیون حادثه آفرید+تصاویر
برخورد یک دستگاه کامیون با درخت در جاده رضی آباد منجر به فوت راننده کامیون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه مبین، برخورد یک دستگاه کامیون به درخت در ابتدای ورودی جاده رضی آباد واقع در مسیر شهریار به سمت تهران منجر به فوت راننده کامیون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه مبین,

در همین راستا مهندس احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار به راه مبین گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار برخورد یک دستگاه کامیون به درخت در محور شهریار- رضی آباد گزارش شد.

, راه مبین,

وی ادامه داد: با اعلام این خبر امدادگران ایستگاه های ۸۰۱ رضی آباد و ۱۰۱ مرکزی شهریار به محل حادثه اعزام و صحنه تصادف را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

,

کریمی افزود: با بررسی های صورت گرفته در محل حادثه مشخص شد راننده کامیون پیش از برخورد با درخت دچار ایست قلبی شده و به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل، کامیون از مسیر اصلی جاده منحرف و به شدت با درختان اطراف خیابان برخورد کرده است.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار ادامه داد: متاسفانه راننده کامیون پیش از برخورد با درخت به دلیل سکته قلبی فوت کرده و بعد از وقوع تصادف خسارت شدیدی به وسیله نقلیه وی وارد شده است، با پایان عملیات امداد و نجات و بازگشایی مسیر تردد سایر خودروها، جسد راننده با هماهنگی اورژانس به سردخانه منتقل شد.

,

کامیون

, کامیون , کامیون ,

کامیون

, کامیون , کامیون ,

کامیون

, کامیون , کامیون ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه