اخبار داغ

حسن عباسی؛

آشتی ملی ترفند قبل از انتخابات است/طرح دوربرگردان اقتصادی علیه ایران اجرا می ‌شود

آشتی ملی ترفند قبل از انتخابات است/طرح دوربرگردان اقتصادی علیه ایران اجرا می ‌شود
رئیس اندیشکده یقین گفت: آشتی ملی ترفند قبل از انتخابات است،در حالی که در فتنه سال 88، لطمه سنگینی به کشور وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; حسن عباسی عصر امروز در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم در جمع خبرنگاران استان زنجان، در رابطه با مطرح شدن بحث آشتی ملی در کشور، اظهار کرد: آشتی ملی در جامعه شناسی سیاسی در سه مورد محقق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه آشتی ملی زمانی که بین حکومت و ملت شکاف ایجاد شده می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، افزود: در جمهوری اسلامی در حال حاضر هیچ فردی قهر نیست.

,

این کارشناس با اشاره به اینکه در حال حاضر دو جناح اصلاح‌ طلب و اعتدال ‌گرا در دو قوه کشور حضور دارند، خاطرنشان کرد: تقابل سیاسی بین جناح ‌ها در کشور وجود ندارد.

,

عباسی با بیان اینکه اگر هدف از طرح آشتی ملی چند نفری باشند که بر خلاف قانون عمل کرده‌ اند، به اعتقاد من باید این افراد محاکمه شوند.

,

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در برابر این افراد رأفعت اسلامی خود را نشان داده است، گفت: پس نباید چنین موضوعاتی توسط رئیس جمهور و یا افرادی که در خلوت خود عدم تقلب را قبول کرده اما در مجامع علنی مردانگی اظهار آن را ندارد، مطرح شود.

,

وی با بیان اینکه بحث آشتی ملی ترفند قبل از انتخابات است، گفت: در حالی که در فتنه سال 88، لطمه سنگینی به کشور وارد شد.

,

 رئیس اندیشکده یقین در خصوص عدم تحقق ۱۰۰ درصدی اقتصاد مقاومتی نیز گفت: برخی ها با درنظر گرفتن ضررهایی که به آنها وارد می شود، نمی خواهند اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

,

عباسی اقتصاد مقاومتی را مقاوم سازی اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تبدیل شدن اقتصاد به تجارت، سیستم اقتصادی کشور را تهدید می‌ کند.

,

وی با بیان اینکه تجار در اقتصاد کشور امروزه نسبت به تولید کننده در مقام برتر قرار دارند، بیان داشت: وقتی در اقتصاد کشوری تجارت اصالت پیدا کند، اقتصاد آن کشور نابود می ‌شود.

,

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد:باید تجارت انتهای مسیر اقتصاد کشور باشد چرا که زمانی که تجار رقیب تولیدکننده داخلی بوده و کالای خارجی را با هر ترفندی وارد کشور می‌کنند، تولید کشور مسیر نابودی را طی خواهد کرد.

,

عباسی با بیان اینکه هر جا که تجارت نسبت به تولید برتری داشته اقتصاد آن جامعه بهبود نمی یابد، افزود: وزارتخانه خزانه ‌داری آمریکا طرح دوربرگردان علیه ایران اجرا می ‌شود.

,

وی گفت: و هر کشوری که خواهان انجام معامله تجاری و اقتصادی با ایران باشد، باید این قانون را رعایت کند.

,

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به سخنان برخی از مسؤولان کشور در رابطه با اینکه دلار محور اصلی مبادلات اقتصاد کشور نیست، گفت: پس چگونه با یک بالا و پایین شدن نرخ دلار ارزش ریال کاهش پیدا می‌ کند.//ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه