اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت لالی خبر داد:

آغاز فعالیت متخصص قلب در بیمارستان امید/راه اندازی رادیولوژی دیجیتال با اعتبار نیم میلیاردی

آغاز فعالیت متخصص قلب در بیمارستان امید/راه اندازی رادیولوژی دیجیتال با اعتبار نیم میلیاردی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی از آغاز فعالیت متخصص قلب و همچنین راه اندازی رادیولوژی دیجیتال با اعتبار نیم میلیاردی در بیمارستان امید لالی خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ؛ صادق سعیدی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای خدمات رسانی به روز و مطلوب به مراجعین و تکریم ارباب رجوع، دستگاه رادیولوژی دیجیتال DR با هزینه ای بالغ بر ٥٠٠ میلیون تومان برای فعالیت در بیمارستان امید تهیه و درحال نصب و راه اندازی می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز, DR,

مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی  کیفیت بالای گرافی ها، کاهش تکرار آن، کاهش هزینه ها ، انجام تغییرات مورد نظر بر روی گرافی، چاپ دیجیتال و قدرت مانور بالای دستگاه را از مزایا و ویژگیهای این دستگاه برشمرد.

,

وی افزود: در بیمارانی که دچار اضافه وزن بودند، گرافی هایی مانند قفسه سینه و ستون فقرات، کیفیت چندان مطلوبی نداشتند اما با سیستم DR بسیاری از این مشکلات مرتفع میشود.

, DR,

سعیدی  همچنین از آغاز بکار متخصص قلب و عروق در بیمارستان امید خبر داده و عنوان کرد :  با پیگیریهای فراوان  خوشبختانه  خدمات تخصصی قلب و عروق  در  بیمارستان امید  با حضور دکتر علی کردونی از نخبگان رشته ی قلب و عروق و عضو گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در روزهای سه شنبه تا جمعه به مردم شریف شهرستان لالی ارائه می شود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه