اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر هرات مطرح کرد؛

رفع مشکل بیکاری در شهرستان خاتم با تحقق مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به یزد /منتظر تایید کارشناسان محیط زیست کشور هستیم

رفع مشکل بیکاری در شهرستان خاتم با تحقق مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به یزد /منتظر تایید کارشناسان محیط زیست کشور هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر هرات خاطر نشان کرد: با افتتاح پروژه پتروشیمی به جرات می توان گفت که مشکل بیکاری به طور کامل رفع خواهد شد و ما دیگر دغدغه ای در زمینه اشتغال در شهرستان نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عبدانی یکی از اعضای شورای شهر وموافق احداث پروژه پتروشیمی در هرات در گفتگو با طنین خاتم،درباره علت توقف این پروژه اظهار داشت: اعتراضات کشاورزان که چاه های کشاورزی آنان در کنار زمین پیشنهادی پتروشیمی بود باعث توقف پروژه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

عبدانی گفت: مهمترین علل مخالفت کشاورزان این است که، احداث این طرح در این محدوده به زمین های آنان از لحاظ الودگی زیست محیطی ضربه خواهد زد.

,

وی افزود: بعد از این اعتراضات زمینی دیگر برای شروع پروژه پیشنهاد شد که دوباره باید سیر قانونی را طی کند و بعد از تایید نهایی کارشناسان محیط زیست کشور میتوانیم امیدوار به شروع پروژه باشیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر هرات خاطر نشان کرد: با افتتاح پروژه پتروشیمی میتوانیم به جرات بگوییم که مشکل بیکاری به طور کامل رفع خواهد شد و ما دیگر دغدغه ای در زمینه اشتغال نداریم.

,

سرپرست فرمانداری خاتم نیز درباره پروژه پتروشیمی هرات اظهار داشت: این طرح در همان سالهای اول با جدیت در حال پیگیری بود و تقریبا تمام کارها انجام شد، ولی زمینی که در ابتدا پیشنهاد داده شد باعث اعتراض کشاورزان هراتی شد و بنا به درخواست آنان زمین را جا به جایی کردیم و فعلا منتظر تایید کارشناسان محیط زیست کشور هستیم.

,

محمد محمودی گفت: قرار بود هفته گذشته درباره زمین پیشنهادی در شورای محیط زیست جلسه ای تشکیل شود و نتیجه را به مسئولین استانی و شهرستانی برساند ولی تاکنون خبری از نتایج نداریم.

,

محمودی افزود: طرح پتروشیمی هرات مصوبه رهبر معظم انقلاب است و یک نیاز اساسی برای شهرستان تلقی می شود،در این زمینه تمام مسئولین شهرستان با جدیت پیگیر قضیه هستیم تا حقی از مردم ضایع نشود.

,

سرپرست فرمانداری خاتم خاطر نشان کرد: پتروشیمی هرات از لحاظ آلایندگی،کمترین آلایندگی را نسبت به دیگر پتروشیمی ها دارد و و با احداث آن 80درصد اشتغال شهرستان تامین خواهد شد.

,

محمد محمودی در پایان گفت: سرمایه گذار خصوصی در صورت تایید زمین برای شروع پروژه اعلام آمادگی کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه