اخبار داغ

نمایشگاه حراج فصلی آثار تجسمی در برازجان برپا می‌شود

نمایشگاه حراج فصلی آثار تجسمی در برازجان برپا می‌شود
نمایشگاه حراج فصلی آثار هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی و سفال در برازجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول این نمایشگاه در گفتگو با سیرنگ دراین‌باره بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از هنرمندان تجسمی استان بوشهر و معرفی توانایی هنری آنان از 15 الی 26 اسفندماه سال جاری در سالن تبلیغات اسلامی برازجان دایر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

علی بحرینی خاطرنشان کرد: هنرمندان تجسمی استان بوشهر در رشته‌های طراحی، نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی و سفال می‌توانند تا دهم اسفندماه آثار خود را به دبیرخانه نمایشگاه واقع در برازجان آموزشگاه هنرهای تجسمی چشمه تحویل نمایند.

,

وی شرایط و ویژگی های متقاضیان حضور در این نمایشگاه یادآور شد: دیدگاه برگزاری نمایشگاه بیشتر جنبه فروش آثار است و تمامی هنرمندان علاقمند می‌توانند با ۲ اثر و اساتید با ۳ اثر در این رویداد شرکت کنند در صورت فروش هر اثر صاحب اثر می‌تواند اثر دیگری را جایگزین کند.

,

بحرینی با تأکید بر اینکه، گفت: آثار رسیده پس از بررسی نهایی هیئت بازبین آثار مجوز حضور در نمایشگاه را دریافت می‌کنند و به هنرمندان حاضر در این رویداد کنندگان گواهی شرکت اعطا ء می‌شود.

,

نمایشگاه حراج فصلی آثار تجسمی افزود: آثاری که روی مقوا اجرا شده‌اند می‌بایست با پاسپارتو به دبیرخانه تحویل شود و کوچک‌ترین قطع آثار بدون احتساب پاسپارتو باید در اندازه آ 3 باشد و بزرگ‌ترین قطع ۲۰۰*۳۰۰ در نظر گرفته شده است و حتی‌المقدور آثار نقاشی با قاب ارائه شوند.

,

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه حراج فصلی آثارهنرهای تجسمی یکشنبه پانزدهم اسفندماه ساعت 10 با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح می‌شود.

,

علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در برازجان به آموزشگاه هنرهای تجسمی چشمه از ساعت 16 الی 22 مراجعه یا با شماره 09177756478 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه