اخبار داغ

رنج بی‌حساب اهالی مسکن مهر دماوند پایانی ندارد/ آیا مسئولان حاضرند در شرایط نامناسب مسکن مهر زندگی کنند؟

رنج بی‌حساب اهالی مسکن مهر دماوند پایانی ندارد/ آیا مسئولان حاضرند در شرایط نامناسب مسکن مهر زندگی کنند؟
اهالی مسکن مهر شهرستان دماوند نسبت به مشکلات موجود در این منطقه گلایه‌مند هستند و همچنان در انتظار محقق شدن وعده‌های مسئولان می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تارود، سازه‌های نامناسب، گل‌ولای شدید جاده‌ها، ترک‌های روی دیوار منازل، فرسودگی درب‌های واحدها و نبود امکانات خدماتی در مسکن مهر مهک گیلاوند واقع در شهر دماوند سایت الف و B، ما را بر آن داشت تا سری به این واحدهای مسکونی بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تارود,

ساکنان این سایت برای داشتن امکانات با سختی‌های زیاد مواجه هستند؛ یکی از ساکنان در خصوص مشکلات موجود در واحدهای مسکونی مسکن مهر، اظهار کرد: بنده حدود سه ماه است که در یکی از واحدهای این سایت ساکن شده‌ام؛ اما از نظر رفت و آمد مشکل جدی داریم؛ آیا مسئولان حاضرند خود در این شرایط زندگی کنند؟

,

یکی از دیگر از ساکنان گفت: با اولین بارش برف در دماوند، به‌قدری شرایط برای ما مشکل شد که مردم حتی نمی‌توانستند برای خرید نان از منزل خارج شوند.

,

همچنین مادری که دست کودک خود را محکم گرفته تا از داخل گل‌ولای عبور نکند، خاطرنشان کرد: سایت مسکونی ما، دارای هفت بلوک ۱۶ واحدی است که علاوه بر هزینه دو میلیون و پانصد هزار تومانی، درخواست یک‌میلیون تومان از هر واحد دارند تا مسیر را آسفالت نمایند؛ این در حالی است که مسئولان قول بهسازی مسیر را داده‌اند؛ ولی هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

,

دیگری می‌گوید: برای استفاده از تاکسی، حدود دو کیلومتر را باید به‌صورت پیاده باید مسیر را طی کنیم؛ علاوه بر این نبود پارکینگ، مشکل آنتن دهی تلفن همراه، کیفیت نامناسب ساخت‌وساز، محدود بودن تعداد سطل‌های زباله و محوطه نامناسب از دیگر مشکلات ساکنان این واحدهای مسکونی است.

,

همچنین نبود چاه فاضلاب، مشکلات مربوط به مساجد و عملکرد نامنظم تاکسیرانی از دیگر موارد مطرح‌شده در میان ساکنان مسکن مهر گیلاوند می‌باشد.

,

در این میان به سراغ مدیر عامل تعاونی مهر یک دماوند رفتیم و او به بیان برخی مشخصات این ساخت‌های مسکونی پرداخت.

,

سعید محمدزاده گفت: مسکن مهر مهک گیلاوند سایت الف دارای ۲۰۴ واحد و سایت B دارای ۳۱۶ واحد است؛ سایت B در ۲۰ بلوک ۱۶ واحدی احداث‌ شده است و چهار واحد آن به‌صورت مشترک مربوط به کارخانه آب‌معدنی است.

,

وی افزود: واحدها صد درصد به خاطر شرایط سخت زندگی، با هماهنگی فرمانداری، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونت فرمانداری تحویل متقاضی گردیده است؛ البته واحدها با امکانات آب، برق و گاز در اختیار مردم قرارگرفته است؛ اما آسانسور واحدها پس از تعیین کیفیت و عملکرد استاندارد قابل‌استفاده می‌باشد.

,

مدیر عامل تعاونی مهر یک دماوند در خصوص فرسودگی درها و محوطه‌سازی مسیر تأکید کرد: مالکان در زمان تحویل واحدها، ظرف یک هفته فرصت داشتند تا مشکلات موجود را به تعاونی انعکاس دهند؛ ولی در زمان تحویل مشکلی از سوی آن‌ها اعلام نشد.

,

محمدزاده تصریح کرد: متأسفانه بعضی از مالکان با تحویل چک واحد خود را دریافت کردند و در برخی موارد به مشکلاتی از این دست مواجه هستیم.

,

وی از احداث دیوارهای حائل و آسفالت بین بلوک‌ها به‌عنوان موارد درج‌شده در قرارداد خبر داد.

,

مدیرعامل تعاونی مهر یک دماوند در مورد آسفالت خیابان‌ها بیان کرد: مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه آماده‌سازی آسفالت معابر در نظر گرفته شده بود که به حساب اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر پرداخت شده است و در حساب تعاونی مبلغی واریز نشده خود تعاونی ۱٫۵ میلیون تومان از طرف عضو به اتحادیه پرداخت کرده است که به طور مجموع چهار میلیون تومان می‌شود.

,

محمدزاده گفت: برای آسفالت معابر اصلی از اول بلوار ۶۰ متری بعثت تا بلوک سایت الف و B آسفالت و جدول‌گذاری خواهد شد که این در دستور کار قرار دارد؛ اگر اعضا یک میلیون تومان را پرداخت کنند در فروردین و اردیبهشت  سال ۹۶ محوطه‌سازی هم انجام می‌شود.

,

وی تصریح کرد: مسکن مهر در سایت الف و B دارای سیستم اطفاء حریق بوده و حدود یک متر دور تا دور سایت محوطه‌سازی و دیوارکشی شده است تا آب درون ساختمان نفوذ نکند.

,

مدیرعامل تعاونی مهر یک دماوند در پایان گفت: احداث دیوارهای حائل و آسفالت بین بلوک‌ها جز قرارداد است که انجام می‌شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه