اخبار داغ

مولوی حسن زهی؛

پاسپورت ایرانی بی عزت تر شده/ گرانی داد مردم را درآورد/ تحریم ها همچنان باقیست

پاسپورت ایرانی بی عزت تر شده/ گرانی داد مردم را درآورد/ تحریم ها همچنان باقیست
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: پاسپورت ایرانی نه تنها عزتمند نشده بلکه از اعتبار آن نیز به شدت کاسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا مولوی عبدالله حسن زهی ابراز داست: یکی از وعده های دولت تدبیر و امید اعتبار بخشیدن به پاسپورت ایرانی بود اما نه تنها این پاسپورت عزتمند نشد بلکه از اعتبار آن در جهان به شدت کاسته شد.

وی افزود: در طول چهار سال عمر دولت تدبیر و امید طرح های نیمه تمام دولت قبل همچنان ناتمام مانده و در مرحله تکمیل قرار نگرفته است.

مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: طرح های اشتغالزایی بسیاری وجود دارد که به دلیل عدم اعطای وام از سوی دولتمردان ناتمام باقی مانده و اندک طرح هایی که از تسهیلات نیز استفاده کرده اند در تولید و فروش محصولات خود به دلیل عدم حمایت مسولان به جایی نرسیده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون تصریح کرد: علیرغم مذاکرات و توافق با کشورهای ۵+۱ نه تنها تحریم ها لغو نشده بلکه حتی به آن افزوده شده است که نشان از ناکارآمدی مذاکرات دارد.

وی با بیان اینکه، عزت و ابهت ملت ایران در جهان در دوران دولت تدبیر و امید به شدت افول کرده است خاطرنشان کرد: با اینکه از حادثه منا بیش از یک سال گذشته نه تنها کاری از سوی دولت ایران برای دفاع از حقوق جان باختگان انجام نشده بلکه موضوع کاملا مسکوت مانده است.

امام جمعه اهل سنت هامون ابراز داشت: تا قبل از دولت تدبیر نیروهای آمریکایی و ناتو هیچ گونه فعالیتی در خلیج فارس نداشتند اما با روی کار آمدن دولت یازدهم حضور فیزیکی آمریکا و ناتو در خلیج فارس به وضوح دیده می شود.

مولوی حسن زهی در پایان گفت: گرانی وصعود قیمت ها در دولت تدبیر و امید ملموس است به طوری که با روی کار آمدن این دولت قیمت ها چندین برابر افزایش یافته و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است و این موضوع مشکلات مردم را چند برابر کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه