اخبار داغ

پروژه های شاخص سال 96 شهرداری جزیره خارگ اعلام شد

پروژه های شاخص سال 96 شهرداری جزیره خارگ اعلام شد
شهردار جزیره خارگ گفت: در سال 96 شهرداری خارگ پروژه های عظیمی را کلید می زند که شاخص ترین این پروژه ها آتش نشانی، کتابخانه، خانه کودک و شهربازی مسقف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ احمد بارگاهی شهردار جزیره خارگ در گفتگو با خارگ خبر اظهار کرد: در سال 96 شهرداری خارگ پروژه های عظیمی را کلید می زند که شاخص ترین این پروژه ها آتش نشانی، کتابخانه، خانه کودک و شهربازی مسقف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

وی با اشاره به احداث و بهره برداری آتش نشانی افزود: تمامی مکاتبات در خصوصی احداث آتش نشانی در جزیره خارگ انجام شده و تجهیزات و ماشین الات در اختیار شهرداری قرار جهت بهره برداری قرار می گیرد.

,

بارگاهی اذعان کرد: از دیگر پروژه های سال 96 خانه کودک است که در مساحت 100 الی 200 متر مربع اجرا می شود.

,

وی افزود: هدف از ساخت پروژه خانه کودک آموزش های علمی برای فرزندان و همچنین آموزش فرهنگ شهروندی می باشد.

,

شهردار جزیره خارگ به پروژه شهر بازی مسقف اشاره کرد و اظهار کرد: پروژه ساخت شهر بازی مسقف در 24 اسفند سال جاری به مناسبت روز شهردار با 1000 متر مربع در جزیره خارگ شروع به کار می کند و طی مدت 6 ماه ساخته و در 2 ماه تجهیز می شود که در کل در مدت 8 ماه این پروژه به پایان می رسد و اماده بهره برداری می باشد.

, .,

بارگاهی به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: بحث فرهنگ کتاب و کتابخوانی بحثی مهم و جدی برای هر جامعه است که باید مورد توجه همه ادارت و شرکت‌ها قرار گیرد و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه را به دنبال دارد که از این رو ایجاد کتابخانه در سطح شهر را در پروژه های شاخص سال 96 قرار دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه