اخبار داغ

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نطنز:

تمثال مبارک ۱۵۴ شهید نطنز تعویض می شود+ تصاویر

تمثال مبارک ۱۵۴ شهید نطنز تعویض می شود+ تصاویر
جنتی گفت: شهرداری نطنز در دو سال گذشته به منظور حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر شهرستان اقدام به نصب تمثال مبارک شهدا از میدان دفاع مقدس به سمت میدان بسیج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نطنز اظهار کرد: شهرداری نطنز در آستانه سال نو تصمیم به تعویض تمثال مبارک شهدای شهرستان نطنز گرفته و این کار را امروز آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

غلامرضا جنتی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، مردم و به خصوص جوانان باید بدانند شهدای ما برای انقلاب چه جانفشانی هایی کرده و جان خود را برای استحکام و تقویت این انقلاب داده اند.

,

وی تصریح کرد: همه وظیفه دارند تا یاد و نام شهدای عزیز را گرامی بدارند و این اقدام شهرداری هم به منظور گرامیداشت یاد و نام این مردان آسمانی است.

,

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نطنز اضافه کرد: تمثال شهدا برای جوانان شهرستان نطنز نیز نشاط معنوی و روحانی ایجاد کرده و آن ها را رهروان راه حق و حقیقت می کند و هدف شهدا را هدف خود می دانند.

,

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نطنز در دو سال گذشته به منظور حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر شهرستان اقدام به نصب تمثال مبارک شهدا از میدان دفاع مقدس به سمت میدان بسیج کرد و در سال گذشته نیز با حضور مسئولان شهرستان ۱۵۴ نهال زیتون به نام شهدای نطنز در خیابان حافظ غرس شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه