اخبار داغ

معاون حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) مشهد در بوشهر:

قهرمانان ملی شهدای ما هستند/ باید از شهدا کار یاد بگیریم

قهرمانان ملی شهدای ما هستند/ باید از شهدا کار یاد بگیریم
معاون حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) مشهد در بوشهر اظهار کرد: در جامعه امروزی، قهرمانان ملی شهدای ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،حسن باخرد معاون حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) در دومین یادواره شهید دکتر محمدعلی رهنمون در بوشهر مهمترین دغدغه خود را وصیت امام(ره) دانست و گفت: طبق فرموده حضرت امام(ره) که زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند از خود بپرسیم در مقایسه با دیگر کشورها برای شهدای خود چه کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی اظهار داشت: در جامعه امروزی، قهرمانان ملی شهدای ما هستند.

,

باخرد پنج ویژگی که مختص خود شهداست را برشمرد و عنوان کرد: شهید معرکه را خود خدا قبض روح می کند، شهید غسل ندارد، کفن ندارد، زنده است و از لحظه شهادت قدرت شفاعت را دارد.

,

معاون حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) هدف حضور جوانان در صحنه جنگ را معرفت دانست و بیان کرد: نوجوانان و جوانان امام زمان خود را شناخته بودند و برای اینکه حرف امامشان زمین نماند از جان خود مایه گذاشتند.

,

وی افزود: هدف امروز جوانان و دانشجویان باید همین باشد نباید بگذارند حرف رهبرشان روی زمین بماند در اصل به مدعیان اصولگرا و اصلاح طلب اهمیتی ندهند چرا که این دو جناح سر و ته یک کرباس هستند.

,

 

,

باخرد گفت: در جواب عده ای که شهدا را از پشت کوه آمده می دانند باید گفت اغلب شهدا جوان بودند هم چهره زیبایی داشتند، هم زیبا شناس بودند و هم زیبایی را دوست داشتند.

,

وی تاکید کرد: یکی از راه های سریع رسیدن به خدا، تکریم پدر و مادر است و شهدا در این امر سنگ تمام گذاشتند؛ در اصل ما باید از شهدا کار یاد بگیریم.

,

در پایان مراسم تندیس دومین یادواره شهید محمدعلی رهنمون به خانواده های شهدای نظام سلامت علوم پزشکی استان بوشهر اهدا شد و از پرچم ضریح مطهر امام رضا(ع) نیز رونمایی به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه