اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر:

دانشجویان پزشکی وظیفه اصلاح جامعه را در بخش سلامت دارند

دانشجویان پزشکی وظیفه اصلاح جامعه را در بخش سلامت دارند
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر وظیفه دانشجو را فرهنگ سازی در همه زمینه ها دانست و گفت: در حوزه اقتصاد، بخش سلامت پرهزینه ترین خرج ها را به خود اختصاص داده است؛ دانشجو وظیفه دارد در حوزه سلامت، جامعه را اصلاح کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،مرادعلی فولادوند رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در گفتگو با "دانشجونیوز" ویژگی شاخص شهدا را اولویت بندی مناسب آنان دانست و تاکید کرد: شهدا اولویت زمان خود را به خوبی درک کردند و در زمانی که اولویت جامعه ما جنگ بود، جامعه را بسیج کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی در خصوص همسان سازی زمان جنگ با شرایط امروز گفت: اگر شهدای دفاع مقدس امروز نیز در بین ما بودند با توجه به نیت، هدف و عملکردشان اولویت بندی می کردند و در حال حاضر اولویت همه کارها گوش فرا دادن به ولی امر زمان است.

,

دنیای استکبار هیچوقت از پای نمی نشیند.

,

فولادوند افزود: در حال حاضر رهبری مملکت ما جنگ فرهنگی و اقتصادی را گوشزد می کنند که این از بسیج کردن تجهیزات دشمن در عرصه جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی نشات گرفته است و نشان می دهد دنیای استکبار هیچوقت از پای نمی نشیند.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شهدا تلاش خود را برای تقویت و رشد هویت فرهنگ انجام دادند بنابراین مقام جهاد و شهادت امری دست نیافتنی نیست، فقط در ادوار مختلف حرکتش متفاوت است.

,

وی وظیفه دانشجو را فرهنگ سازی در همه زمینه ها دانست و گفت: در حوزه اقتصاد، بخش سلامت پرهزینه ترین خرج ها را به خود اختصاص داده است؛ دانشجو وظیفه دارد در حوزه سلامت، جامعه را اصلاح کند.

,

فولادوند تصریح کرد: اگر همه ما مامور مرزها شویم باز هم نمی توان از ورود قاچاق جلوگیری کرد وظیفه دانشجویان این است که حمایت از تولید ملی را بعنوان یک فرهنگ در جامعه خود نهادینه کنند.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در پایان گفت: شهدا اولویت ها را درک کردند و به آن عمل کردند، دانشجویان برای پیروی از شهدا نیز باید اولویت های جامعه خود را بشناسند و به آن عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه