اخبار داغ

کشف ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در ساری

کشف ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ظفر ۴ در ساری، نزدیک به ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمود میرفیضی در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که در اجرای طرح ظفر چهار در مرکز مازندران اجرا شد، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ظفر 4 برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، ارازل و اوباش، سارقان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و به نوعی برای پاسخگویی به نیازهای مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: اقداماتی که در اجرای این طرح انجام می‌شود در رابطه با جغرافیای جرم است که همراه با آن بحث نظم بخشی و ساماندهی حاشیه‌نشینان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران طرح ظفر 4 که روز گذشته در مرکز مازندران اجرا شد را دارای نتایج خوبی دانست و اضافه کرد: 525 نفر در مجموع این طرح دستگیر شدند که 112 قبضه سلاح سرد و غیره، 17 نفر ارازل و اوباش، 206 واحد صنفی متخلف پلمب شدند، 72 نفر توزیع کنندگان مواد مخدر بودند.

این مسؤول با بیان اینکه در اجرای طرح ظفر 4 در ساری، 13 کیلو انواع و اقسام مواد مخدر کشف شد، گفت: نزدیک 3 میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

میرفیضی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم آرایشی، لباس و ... بوده است، تصریح کرد: 168 دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح توقیف شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر افراد دستگیر شده حکم جلب داشتند و یا باعث ناامنی در جامعه بودند، خاطرنشان کرد: وضعیت امنیت در مرکز مازندران مطلوب است در اجرای طرح ظفر بحث افزایش احساس امنیت در جامعه است و باید به صورت مستمر در استان اجرا شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه