اخبار داغ

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

شورای صنفی دانشگاه صدای دانشجویان دیگر است

شورای صنفی دانشگاه صدای دانشجویان دیگر است
‍ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان عضو شورای صنفی صدای دانشجویان دیگر هستند گفت: اجازه نخواهیم داد کسی مانع رسیدگی به مطالبات صنفی دانشجویان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،دکتر شعبان سپهر معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نشست صمیمی با اعضای شورای صنفی دانشگاه گفت: شورای صنفی یک مجموعه ای از خود دانشجویان است که پیگیر مطالبات آنان می باشند, پس حلقه واسط دانشجویان و مسولین دانشگاه هستند و وظایف بزرگی را بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,
 
,

وی افزود: باید دانشجویان برای بیان خواسته های صنفی خود امنیت و آزادی قبل و پس از بیان داشته باشند.

,

 

,

سپهر با بیان اینکه بارزترین ویژگی هر دانشجو مطالبه گری است ادامه داد: در حوزه دانشجویی، صنفی و رفاهی تصمیمات مهم, باید با تکیه بر قوانین موجود و براساس خواسته های بحق دانشجویان صورت پذیرد.

,

 

,

به گفته معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ملاک در تعامل با دانشجویان صداقت است و از آنجایی که نظام ما نظامی مردم سالار است در دانشگاه نیز باید ما دانشجو سالار باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دانشجویان عضو شورای صنفی صدای دانشجویان دیگر هستند گفت: اجازه نخواهیم داد کسی مانع رسیدگی به مطالبات صنفی دانشجویان شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه