اخبار داغ

توهین وحشتناک روزنامه قمی به مردم نیروگاه قم+سند

توهین وحشتناک روزنامه قمی به مردم نیروگاه قم+سند
روزنامه شاخه سبز در قالب طنز، مردم شهید پرور نیروگاه قم را به حیوانات و منطقه مسکونی نیروگاه را به جنگل تشبیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سایت خبری ثامن؛روزنامه  شاخه سبز روز 7 اسفند درقالب طنز اقتصادی در واکنش به حوادث اخیر شهر مقدس قم  توهین وحشتناک و غیر قابل باوری نسبت به مردم نیروگاه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

این روزنامه مردم نیروگاه را به حیوانات و نیروگاه را به جنگل تشبیه کرده است که نباید اجازه داد کودکان به این منطقه سفر کنند و یا در صورت سفر به این محله باید با اسلحه وارد شوند.

,

مقام معظم رهبری در سفر به قم به تنها محله ای که مستقیما اشاره کردند همین منطقه نیروگاه بود که فرمودند: منطقه‌ی نیروگاه که گفتند، با همه‌ی محرومیت هائی که دارد، مردم آنجا جزو مشتاق‌ترین و علاقه‌مندترین مردم در جهت انقلاب و در جهت آرمانهای انقلابند؛ این را ما اطلاع داریم. در دوران دفاع مقدس هم همین جور بوده، بعد از آن هم تا امروز همین جور بوده است. یا محله‌ی شاه ابراهیم و محلات دیگری که محلات فقیر و عقب‌مانده‌ی قم هستند، باید با رویکرد امور رفاهی، بهداشتی، آموزشی و خدماتی، یک فکر اساسی برای این محلات بشود؛

,

این شایسته نیست که به خاطر برخی حوادث که در هر جایی از کشور ممکن است رخ دهد چنین توهینی زشتی به مردم شهید پرور نیروگاه انجام شود.

,

مردم انقلابی و ولایت مدار نیروگاه همواره در صف اول دفاع از نظام و انقلاب بوده و بیشترین شهدا را در استان قم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ومردم آن هنوز هم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایران هستند.

,

احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این توهین اظهار داشت: خبر توهین روزنامه شاخه سبز به مردم انقلابی وشهیدپرور ومتدین منطقه نیروگاه موجب تاثر وتالم فراوان گردید

,

وی بیان داشت: این اقدام تفرقه افکنانه وقومیت گرایانه گردانندگان وحامیان پشت پرده این روزنامه را محکوم نموده واین اطمینان را به مردم عزیز وشهیدپرور ومتدین شهرخون وقیام قم به خصوص اهالی شریف و نجیب منطقه نیروگاه میدهم که موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری نمایم.

,

چندی پیش دولت به خاطر تیتر "خبرمرگش" رزونامه وطن امروز از این روزنامه شکایت کرد و تا پایان این مسئله را پیگیری کرد، از مسئولین انتظار میرود به اندازه خبر مرگ پادشاه عربستان سعودی نسبت توهین روزنامه اصلاح طلب شاخه سبز به مردمی انقلابی قم  و نیروگاه واکنش نشان دهند.

,

البته این توهین ها هرگز خدشه ای به روحیه انقلابی مردم این محله وارد نمی کند و تنها ماهیت و چهره این روزنامه و حامیان آن را نشان می دهد.

,

مردم نیروگاه همچنان پشت انقلاب و رهبری هستند و از مسئولین کشوری و استانی از جمله نمایندگان محترم قم ، اقایان لاریجانی، امیر آبادی و ذوالنور انتظار دارند به عنوان نمایندگان شهر مقدس قم و مردم نیروگاه این مسئله را از طریق مراجع قضائی پیگیری کنند.

,

مردم شریف نیروگاه از این توهین آزرده خاطر شدند طبقِ ماده ۱۴۵ قانون مجازات اسلامی: هر دشنامی که باعث اذیت شنونده شود و دلالت بر قذف نکند، موجب محکومیت گوینده به شلاق تا ۷۴ ضربه می شود.

,

همچنین مطابق ماده ۷۰۰ قانون تعزیرات: هرکس با نظم یا نثر یا به صورت کتبی یا شفاهی کسی را هجو کند یا هجویه را منتشر کند، به حبس از۱ تا ۶ ماه محکوم می شود.

,

منتظر اجرای قانون هستیم...

,

, ,


,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه