اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانشجویی :

دغدغه‌ای برای اسکان زائران راهیان نور دانشجویی نداریم

دغدغه‌ای برای اسکان زائران راهیان نور دانشجویی نداریم
گودرزی گفت: در ستاد اردویی راهیان نور دانشجویی با توجه به کارهای انجام شده، دیگر دغدغه ای برای اسکان زائران راهیان نور دانشجویی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار: داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با کوله بار با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشجویی کشور گفت: باید فرهنگ‌سازی شود که زوار راهیان نور بدانند در طول سال آمادگی میزبانی مناطق غرب و شمال‌غرب نیز وجود دارد و اوج شلوغی راهیان نور از 17 تا 25 اسفند در مناطق جنوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه برای زوار دانشجویان متاهل امکان اسکان خانوادگی محدودی در مناطق راهیان نور وجود دارد، خاطر نشان کرد: تلاش زیادی شده است که عزیزان و زوار دانشجویی راهیان نور به صورت متاهلی برای زیارت بیایند و شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.
,
 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه یادآور شد: شرایط بهداشتی درمانی، رفاهی و تغذیه اردوهای راهیان نور بخصوص راهیان نور دانشجویی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است و امیدواریم سال به سال با تلاش بانیان و خدام این زوار این شرایط بهتر شود.
,
 
,
 
,
گودرزی با بیان اینکه شرایط اسکان بهتر و متفاوت تری نسبت به سال گذشته ایجاد شده تاکید کرد: در ستاد اردویی راهیان نور دانشجویی با توجه به کارهای انجام شده دیگر دغدغه ای برای اسکان زوار نداریم و کسانی که در قالب اردوهای راهیان نور و کسانی که به صورت شخصی برای زیارت مناطق مراجعه کند از لحاظ اسکان مشکلی نداریم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه