اخبار داغ

نخستین پارک جنگلی جنوب شهرستان کرج در محمدشهر افتتاح می شود

نخستین پارک جنگلی جنوب شهرستان کرج در محمدشهر افتتاح می شود
معاون خدمات شهر محمدشهر گفت: بوستان جنگلی "فدک" ۷۶ هکتار مساحت دارد و تاکنون هیچ مبلغی از اعتبارات استانی برای ساخت و نهال کاری به آن تعلق نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اشتری، معاون خدمات شهر شهرداری محمدشهر در گفت و گو با خبرنگار«طنین شهر» از اتمام پروژه احداث بزرگترین بوستان جنگلی شهرستان کرج در آینده نزدیک  خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین شهر,

وی افزود: مساحت کنونی این بوستان 76 هکتار است و بر اساس بررسی های انجام شده، در صورت تامین منابع مالی امکان افزایش تا 600 هکتار را نیز دارد.

,

اشتری با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مبلغی از اعتبارات استانی به این پروژه تعلق نگرفته است، گفت: سنددار نبودن زمین بوستان جنگلی "فدک" مانع امکان استفاده از منابع مالی استانی برای تکمیل آن شده است و تاکنون اکثر نهال های کاشته شده در این بوستان نیز از نوع اهدایی بوده است.

,

معاون خدمات شهر شهرداری محمدشهر در ادامه به کاشت 5000 اصله نهال در بوستان جنگلی فدک اشاره کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولین  توافق انتقال مسئولیت بهره برداری و نگهداری این بوستان از سوی اداره کل منابع طبیعی استان به شهرداری محمدشهر میسر شده و در آینده نزدیک این امر که با هدف پیشرفت بیشتر پروژه  صورت گرفته است محقق می شود.

,

گفتنی است؛ عملیات ساخت و نهال کاری بوستان جنگلی "فدک" از سال 1376 آغاز شده و افتتاح رسمی آن به زودی صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه