اخبار داغ

در مراسم بزرگداشت شهید ماهینی و شهدای عملیات والفجر 8؛

کتاب خاطرات شهید ماهینی رونمایی شد/ نویسنده کتاب: همه چیز از متروی شلوغ تهران شروع شد

کتاب خاطرات شهید ماهینی رونمایی شد/ نویسنده کتاب: همه چیز از متروی شلوغ تهران شروع شد
نویسنده کتاب دلداده با توجه به انگیزه خود از نوشتن کتاب دلداده اظهار داشت: از پائیز سال ۸۵ در مترو تهران یک عکس زیر دست و پا نظرم را جلب کرد و من که مشغول زندگی و مشکلات روزمره بودم و جزء نام مقدس شهید چیزی نمی‌دانستم سالی یا ماهی برای زیارت اموات به مزار شهدا برای گرفتن حاجات دنیوی و معنوی می‌رفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها"زهرا شاه بابایی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید ماهینی و شهدای عملیات والفجر 8 اظهار داشت: شهدا باعث تحول عظیم فکری و اعتقادی در زندگی انسان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها", ماهینی, والفجر 8, شهدا, می‌شود,
نویسنده کتاب دلداده  با اشاره به اینکه ثبت و ضبط خاطرات شهدا یک توفیق الهی و فاصله‌ای که با شهدا داریم را از بین می‌برد، افزود: شهدا را شهدا می‌شناسند و ما به اندازه وسعمان کلامی از شهدا را می دانیم

وی با توجه به انگیزه خود از نوشتن کتاب دلداده اظهار داشت: از پائیز سال ۸۵ در مترو تهران یک عکس زیر دست و پا نظرم را جلب کرد و من که مشغول زندگی و مشکلات روزمره بودم و جزء نام مقدس شهید چیزی نمی‌دانستم سالی یا ماهی برای زیارت اموات به مزار شهدا برای گرفتن حاجات دنیوی و معنوی می‌رفتیم.
, شهدا, یک, فاصله‌ای, شهدا, می‌برد, شهدا, شهدا, می‌شناسند, به, , اندازه, شهدا, می, , دانیم,
,
, ۸۵, یک, زیر, , دست, , و, , پا, نمی‌دانستم, شهدا, و معنوی, می‌رفتیم,


شاه بابایی ادامه داد: عکس  و همراهی با شهید ماهینی از آن موقع تا تابستان سال 91 تحول در درون من ایجاد کرد و عزمم را جزم کردم تا خاطرات این شهید را ضبط کنم.

فعال فرهنگی با اشاره به اینکه شهدا همواره ما را در مشکلات و سختی‌ها یاری می‌رسانند، ابراز داشت: که شهدا نزد خداوند یقیناً و قلباً روزی می‌خورند و این قلب و یقین است که اثر آفرین می‌شود و باعث تأثیر گذاری در اطرافیان می‌شود.

شاه بابایی با اشاره به اینکه مردم بوشهر بازوی توانمند ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران بودند گفت: زندگی با شهدا باعث آشنایی با عالم شهدا و شهدا بوشهر خیلی از شهدای دیگر تأثیرگذارتر هستند.

وی به احساس نیاز جوانان خاطرنشان کرد: باید حماسه آفرینی و شهدا بوشهر که پیام‌آوران هستی مردم بوشهرند در سطح کشور معرفی شوند.
, ,
,
, ماهینی, سال 91,
,
, شهدا, سختی‌ها, می‌رسانند, شهدا, قلباً, می‌خورند, می‌شود, تأثیر, , گذاری, می‌شود,
,
, جنگ‌های, شهدا, شهدا, شهدا, تأثیرگذارتر,
,
, حماسه, , آفرینی, شهدا, پیام‌آوران,
 
,
برگزاری بزرگداشت شهدا و شب خاطره به‌صورت ماهیانه
, برگزاری بزرگداشت شهدا و شب خاطره به‌صورت ماهیانه, شهدا, به‌صورت,


امید پارسایی فر امشب در بخشیی دیگر از این مراسم گفت: برنامه‌های بزرگداشت شهدا و شب خاطره در سطح استان ماهیانه با همکاری حوزه هنری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: با زنده نگهداشت یاد شهدا و دفاع مقدس و نوشتن کتاب شهدا که سند موثق هستند که نزد خداوند روزی می‌خورند ما را هم مدد و یاری می‌رسانند.

وی با اشاره به ویژگی کتاب دلداده عنوان کرد: کتاب دلداده از دو جنبه خاطرات شهید علیرضا ماهینی و دگرگونی فکری و عقیدتی راوی دارای حائز اهمیت می‌باشد.

در ادامه این مراسم با حضور خانواده شهید ماهینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر از کتاب دلداده خاطرات شهید علیرضا ماهینی رونمایی و از نویسنده آن تقدیر شد.

به گزارش منبری‌ها در پایان این مراسم از تمثال شهید ماهینی رونمایی و عزاداری و سینه‌زنی سنتی برگزار شد./ انتهای پیام
,
, ,
, برنامه‌های, شهدا, می‌شود,
,
, با, , زنده, شهدا, شهدا, می‌خورند, می‌رسانند,
,
, به, , ویژگی, دو, ماهینی, می‌باشد,
,
, ماهینی, ماهینی,
,
, منبری‌ها, ماهینی, سینه‌زنی,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه