اخبار داغ

رئیس مؤسسه مسجد کشور در بوشهر؛

طلاب باید مردم دار و حضور فعال در مساجد داشته باشند

طلاب باید مردم دار و حضور فعال در مساجد داشته باشند
رئیس مؤسسه مسجد کشور در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر گفت: طلاب باید مردم دار و حضور فعال در مساجد و برنامه های فرهنگی، مذهبی داشته باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها" تقی قرائتی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر گفت: یکی از ویژگی های روحانی، مردم دار بودن است اگر طلبه مردم دار باشد با او همکاری می کنند روحانی با همه خوب باشد و کسی را از خود طرد نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها",

رئیس مؤسسه مسجد گفت: اگر کسی آمد به ما گفت اهل فلان‌گناه هستم نباید با او برخورد تند کرد بلکه یواش یواش با او همراهی کرد تا به حالت اولی برگردد  کاری که حضرت لوط علیه السلام با قوم خود کرد.

,

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت نماز جماعت صبح اظهار داشت: پیش‌ نمازی که صبح برای نماز صبح می رود اعتبارش چند برابر کسی است که شب برای نماز جماعت می رود.

,

قرائتی با بیان اینکه چه اموری در مسجد می توانیم انجام دهیم اظهار کرد: هرکاری که همه مردم بخواهند در مسجد انجام بدهند اشکال ندارد، کودکان به مسجد بیایند خوب است ولی مهدکودک نشود در مسجد ورزش انجام دادن اشکالی ندارد ولی مسجد را ورزشگاه نکنیم.

,

رئیس مؤسسه مسجدبا توجه به اهمیت وقت مردم خاطرنشان کرد: بجای ۵۰ دقیقه صحبت کردن برای مردم آن هم دقیق با ۵۰ نفر هرکدام یک دقیقه صحبت کردن بهتر و کارگشاتر می باشد .

,

استاد حوزه گفت: روحانیون با مردم و بویژه جوانان در مسجد گعده و دورهمی از مردم معلومات و کسب علم یاد بگیرید تاثیر بیشتر دارد.

,

وی افزود: بنده با صحبت کردن در بین دو نماز جماعت مخالف هستم روحانی بشنود در مورد پیامبر می فرماید *قل هو اُذُن* بیشتر می شنوید و پاسخ می داد و کمتر مستقیم صحبت می کردند.

,

قرائتی گفت: مسجد محلی برای همه مردم وضع شده است و همه اقشار و آحاد جامعه می توانند در آن حضور داشته باشند، طلاب و روحانیون در مساجد و برنامه های فرهنگی، مذهبی حضور فعال داشته باشند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه