اخبار داغ

حجت الاسلام رسایی:

برجام همانند مرده ای است که مردم ذکرش را ترک کردند/ مدافعان گذشته برجام، حرفی برای گفتن ندارند/تهدیدهای آمریکا نشان می دهد که برجام تاثیری در امنیتمان نداشته است

برجام همانند مرده ای است که مردم ذکرش را ترک کردند/ مدافعان گذشته برجام، حرفی برای گفتن ندارند/تهدیدهای آمریکا نشان می دهد که برجام تاثیری در امنیتمان نداشته است
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه برجام همانند مرده ای است که مردم ذکرش را ترک کردند، گفت: مردم به وضوح دیدند که برجام، هیچ منفعتی برایشان نداشته است و آثار ضررهایش را همه مشاهده نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول نشریه ۹ دی در گفتگو با «تهران نیوز» با انتقاد از اینکه برجام نتوانست اثری بر زندگی مردم داشته باشد، گفت: رئیس جمهور کشورمان همچنان در حال بازار گرمی برای برجام است و اگر در حال حاضر افراد زیادی درباره برجام صحبت نمی کنند، دلیلش این است که برجام همانند مرده ای است که مردم ذکرش را ترک کردند و در حال حاضر فقط روحانی از آن حرف می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی ادامه داد:مردم به وضوح دیدند که برجام، هیچ منفعتی برایشان نداشته است و آثار ضررهایش را همه مشاهده نمودند و مردم نظاره گر واقعیت هایی هستند که توسط منتقدان برجام عنوان می شد و در حال حاضر مدافعان گذشته برجام، حرفی برای گفتن ندارند و دیگر حمایت نمی کنند.

,

رسایی تاکید کرد: مسئولین ابتدا مدعی شده بودند که برجام در مقابل تحریم های ظالمانه شیطان بزرگ و حامیانش را گرفته است اما به مرور زمان دیدیم که این ادعا، به گونه ای دیگر بروز پیدا کرد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از برجام دیدیم که برخی از مسئولین و گروه های سیاسی و حتی برخی از سران فتنه ادعا نمودند که برجام، سایه جنگ را از کشور دور نموده است اما در حال

,
,

حاضر با تهدیدهایی که از سوی آمریکا به ایران روانه می شود، می بینیم که برجام عملا جلوی جنگ را هم نگرفته است و باید قبول کنیم که امنیت امروز ما حاصل از خودگذشتگی های شهداست.

,

وی ابراز داشت: سومین نکته ای که رئیس جمهور در خصوص برجام عنوان کرده است، این بود که برجام ما را از فصل ۷ بیرون آورد اما باید بگویم که این طور نیست.

,

مدیر مسئول نشریه ۹ دی در ادامه گفت: روحانی تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نیاز دارد که تنها عملکرد خودش یعنی برام را به بهترین نحو ممکن به مردم بازگو کند و مدام از آن تعریف و تمجید نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه