اخبار داغ

همزمان با ایام فاطمیه:

18ساله ها میهمان دانشکده مائده/تدفین گل خمینی در روز عزای گل علی

18ساله ها میهمان دانشکده مائده/تدفین گل خمینی در روز عزای گل علی
دانشکده مائده گرگان این روز ها افتخار میزبانی از شهید خوشنامی را دارد که مانند مادرش زهرا غریبانه ودر سن 18 سالگی بی نام و نشان به شهادت رسید شهیدی که می تواند با عطر افشانی فضای مقدس دانشگاه الگو و راهنمایی برای دختران جوان دانشجو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام» شهدا به رسم هرساله در ایام شهادت مادرشان زهرا  میهمان مردم  شهر و دیارمان می شوند تا روضه خوان اصلی مادر باشند و فریاد غریبی فاطمه را سر دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام»,

این بار این میهمانی رنگ و بوی دیگری دارد یک گل از 7گلی که میهمان استان ولایتمدارمان هستند قرار است در بوستان دانشگاه مائده کاشته شود تا همگی خصوصا دانشجویان از عطر وجودش استفاده کنند.

,

نفیسه تجری رییس دانشکده مائده ضمن ابراز خوشحالی از این میزبانی گفت: وجود شهید در این داشکده موجب ارتقاء سطح فرهنگی دانشجویان می شود که این حضور را به فال نیک می گیریم.

,

وی با بیان اینکه شهید خوشنامی که قرار است  به جمع 2هزار و 300نفری دانشجویان ما اضافه شود همسن  دانشجویان این مرکز می باشد و این مسئله می توانددر ایجاد شخصیت قوی در بین آنان تاثیر گذار باشد.

,

شب وداع با 3 شهید گمنام شهرستان گرگان همزمان با نماز مغرب و عشای دهم اسفند ماه جاری در امامزاده عبدالله گرگان انجام می پذیرد و تشییع این بزرگواران ساعت 8:30 صبح یازدهم اسفند(چهارشنبه) از مقابل معراج الشهدای گرگان تا چهارراه امامزاده عبدالله انجام می شود.

,

 یکی از این شهیدان والامقام  که در سن 18سالگی در عملیات بدر، شرق دجله  آسمانی شد پس از تشییع در یازدهم اسفند در دانشکده دخترانه مائده گرگان به خاک سپرده می شود که قطعا این حضور برکات وافری برای نوجوانان و جوانان این دانشکده به همراه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه