اخبار داغ

طرح استقبال از بهار در شهرداری نهاوند کلید خورد

طرح استقبال از بهار در شهرداری نهاوند کلید خورد
شهردار نهاوند از آغاز اجرای طرح استقبال از نوروز 96 در سطح شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گرو، امیررضا یوسفیان با اعلام این مطلب گفت: همه‌ساله شهرداری به‌منظور استقبال از سال نو طرح‌های ویژه آماده‌سازی شهری را به لحاظ زیبایی بصری و نگهداشت عمرانی محیطی در دستور کار قرار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار با رویکرد شهروندمداری و به‌منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان اجرا می‌شود، اظهار داشت: پاسخگویی به نیازهای شهروندان در قالب برنامه‌های فنی عمرانی، ترافیک، خدمات شهری و بر اساس نیازسنجی‌های فرهنگی انجام می‌شود.

,

شهردار نهاوند تعامل و مشارکت شهروندان در طرح مذکور را مهم ارزیابی کرد و بابیان اینکه تمامی حوزه‌های اجرایی این شهرداری با آمادگی کامل، طرح استقبال از بهار را آغاز کرده‌اند، افزود: رضایت‌مندی شهروندان و مسافران همواره در اولویت برنامه‌ها بوده و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار قرار دارد.

,

یوسفیان ضمن تأکید بر اهمیت پویائی و زیباسازی مناظر شهری در آستانه سال نو گفت: شستشو و رنگ‌آمیزی المان‌ها و مبلمان شهری، آذین‌بندی و نورپردازی میدان‌ها و ابنیه، جداره‌های شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی و رنگ‌آمیزی جداول از برنامه‌های این شهرداری است.

,

وی افزود: این شهرداری هم‌چنین بازپیرایی بوستان‌ها، درختکاری، گل‌کاری در میدان‌ها و پارک‌ها، پاک‌سازی و لایروبی انهار، رفع انواع سد معبر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و ... را به عهده دارد.

,

شهردار نهاوند در خصوص اقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز خاطرنشان کرد: لکه‌گیری، اصلاح هندسی، روکش و درزگیری آسفالت، مرمت جداول، نصب و هم‌سطح سازی دریچه‌ها، مرمت کف‌پوش پیاده‌روها و ... ازجمله فعالیت‌هایی است که این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در دستور کار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه