اخبار داغ

به مناسبت ایام فاطمیه؛

نمایشگاه عفاف و حجاب در کاشان گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب در کاشان گشایش یافت
نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، در این مراسم که علاوه بر مجتبی رضازاده مشاور شهردار و مدیرعامل این سازمان برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نظیر حسین خوشدل معاون دانشجویی فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین ماشاءالله صدیقی مدیر امور فرهنگی نیز حضور داشتند نمایشگاه عفاف و حجاب فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

در این نمایشگاه که از بخش های مختلفی چون کارآفرینی و مشاغل خانگی بانوان، مد و پوشش اسلامی و محصولات فرهنگی برخوردار است دستاوردهای گوناگونی در حوزه عفاف و حجاب به مخاطبان عرضه می شود.

,

مجتبی رضازاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه این نمایشگاه با گرامیداشت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: این سازمان بر اساس رسالت خود در حوزه فرهنگی به خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، توجه ویژه ای را به موضوع عفاف و حجاب معطوف کرده است.

,

وی با تأکید بر تبیین عملی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز خاطرنشان کرد: این ارزش اسلامی و فطری با استحکام بخشیدن به بنیان خانواده، قادر است جامعه ای سالم و برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی را به ارمغان آورد.

,

مشاور شهردار کاشان با اشاره به بخش ها و غرفه های مختلف نمایشگاه عفاف و حجاب عنوان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده نیازهای متنوع حوزه عفاف و حجاب بر اساس سلایق مختلف پاسخ داده شود و محصولاتی عرضه گردد که علاوه بر رعایت تمام موازین و معیارهای دینی، از جذابیت مناسبی به منظور استفاده مخاطبان بهره مند باشند.

,

نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، آموزشکده فنی دختران(فدک)، شرکت تعاونی عفاف و حجاب حکمت کاشان برپا شده به مدت چهار روز تا ۱۱ اسفندماه جاری صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها در محدوده زمانی ۱۶ تا ۱۹ میزبان دوستداران پوشش اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه