اخبار داغ

فرمانده سپاه میانه خبر داد؛

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام همراه با شهید مفقودالاثر میانه ای/ پیکر شهید منصور محمدی بعد از ۳۰ سال به شهرستان میانه باز می گردد

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام همراه با شهید مفقودالاثر میانه ای/ پیکر شهید منصور محمدی بعد از ۳۰ سال به شهرستان میانه باز می گردد
فرمانده سپاه ناحیه میانه از شناسایی یک شهید مفقودالاثر این شهرستان به نام " منصور محمدی " بعداز 30 سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ جعفر غیابی به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل پدری شهید مفقودالاثر میانه ای و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میانا، گفت:  منصور محمدی اهل شهرستان میانه در سال ۱۳۶۵ در عملیات ام الرصاص در خاک عراق  به شهادت رسیده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

فرمانده سپاه ناحیه میانه افزود: پیکر این شهید سرافراز به همراه پیکرهای ۲ شهید گمنام روز چهارشنبه وارد شهرستان میانه خواهد شد و  روز پنجشنبه بعد از برگزاری مراسمات تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر ترکمانچای، طی مراسمی با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار در شهر میانه تشییع و تدفین می شود.

,

جعفر غیابی تصریح کرد: پیکر شهید منصور محمدی  بعد از ۳۰ سال چشم‌انتظاری خانواده اش روز پنجشنبه راس ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ناحیه میانه تا مزار مطهر شهدا تشییع و تدفین خواهد شد.

,

فرمانده سپاه میانه، افزود: حضور این شهدا در میانه مایه افتخار برای بنده و مجموعه سپاه است و اگر قرار باشد این خدمتگزار ملت از خود عملکردی بجای بگذارد، قطعاً تشییع و تدفین و نوکری این شهیدان و افتخار میهمانی آنان در شهرستان میانه است.

,

وی به برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در بخش کاغذکنان میانه در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این بار نیز مردم شهرستان میانه با برگزاری هرچه باشکوه مراسم استقبال و تشییع و تدفین این شهیدان گوشه‌ای از دین خود به شهیدان را ادا خواهند کرد.

,

غیابی، گفت: مطمئناً هر خاکی ظرفیت پذیرش پیکر نورانی شهدا را ندارد و تدفین شهدا در میانه به برکت خون شهدای زینبیه و ثارالله و ۱۲۰۰ شهید این شهرستان است.

,

*مراسم تشییع دو شهید گمنام و پیگر شهید مفقودالاثر میانه روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ترک تا مسجد جامع

,

*مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع تا پارک سد سازان

,

*مراسم تشییع و  تدفین پیکر شهید مفقودالاثر منصور محمدی بعد از ۳۰ سال چشم انتظاری روز پنجشنبه ۱۲ اسفند از مقابل سپاه ناحیه میانه تا مزار شهدا

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه