اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی سپاه سلمان؛

توزیع 12 هزار البسه بین نیازمندان سیستان و بلوچستان/ 70 تن مواد خوراکی میان محرومین تقسیم شد

توزیع 12 هزار البسه بین نیازمندان سیستان و بلوچستان/ 70 تن مواد خوراکی میان محرومین تقسیم شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت نزدیکی به سال جدید به کمک خیرین تهران و سیستان و بلوچستان 12 هزار قلم البسه بین مردم نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر جعفری در گفت وگو با عصرهامون با اعلام این خبر اظهار داشت: به همت خیرین استان های تهران و سیستان و بلوچستان امسال  12 هزار قلم لباس شامل کت و شلوار، البسه عمومی ،کفش و پیراهن میان مردم محروم سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی در ادامه از توزیع 70 تن اقلام خوراکی بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده از طریق آستان قدس رضوی، قرارگاه قدس نیروی زمینی و بسیج سازندگی سپاه سلمان 5 هزار سبد کالا به ارزش هر سبد 150 هزار تومان بین نیازمندان استان توزیع شد.
,
, ,
جعفری خاطر نشان کرد: این سبدهای کالا شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، عدس،قند، سویا، ماکارانی و رب گوجه به ارزش 150 هزار تومان بوده که برای مردم یک تسکین اولیه محسوب می‌شود.
,
, ,
مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از ابتدای سال تاکنون بیش از 13 هزار سبد کالا در مناطق محروم سطح استان توزیع شده است.
,
, ,
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون 23 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از جانب بسیج سازندگی در راستای ایجاد مشاغل در حوزه اقتصاد مقاومتی به مردم استان اعطا شده و در پی اعطای این وام‌ها 2194 عرصه اشتغال در استان ایجاد شده که در هر یک از این عرصه‌ها حداقل یک نفر به طور مستقیم مشغول به کار است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه