اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

حمله‌ی گازانبری فرماندار بناب به شورا و شهرداری/ سارقان حرفه‌ای در میانه به دام افتادند

حمله‌ی گازانبری فرماندار بناب به شورا و شهرداری/ سارقان حرفه‌ای در میانه به دام افتادند
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

کشف نزدیک به 4 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

, کشف نزدیک به 4 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه, کشف نزدیک به 4 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه,

رصد مراغا با تشریح خبر کشف مواد مخدر در این شهرستان نوشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه با همکاری  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی پس از وصول خبری موثق مبنی براینکه یک نفر قاچاقچی با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های مرکزی درحال حمل مواد مخدر به شهرستان مراغه است که شناسایی و دستگیری شد. در بازرسی خودرو مقدار 3 کیلو و 800 گرم تریاک که با شگرد خاصی جاسازی شده بود کشف شد.

, رصد مراغا, .,

مانور واکنش سریع نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان هریس +تصاویر

, مانور واکنش سریع نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان هریس +تصاویر, مانور واکنش سریع نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان هریس +تصاویر, تصاویر,

هریس پویا تصاویر از مانور توانمندی های یگان های ویژه  که شامل مهارت های رزمی، تخصصی و اقدامات سرعتی و عملیاتی می‌باشد را منتشر کرد.

, هریس پویا , .,

 دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای خودرو در میانه

,  دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای خودرو در میانه,  دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای خودرو در میانه,

پایگاه خبری میانا، از دستگیری 3 سارق حرفه‌‌ای خودرو و کشف یک خودروی سرقتی خبر داد.

, پایگاه خبری میانا, .,

ماموران پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات فنی و پلیسی ، موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و آنها را هنگام پرسه زنی با یک خودروی مسروقه طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. متهمین که در ابتدا منکر هرگونه جرم می‌شدند، در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت خودروی دیگر با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

, .,

کشف 260 هزار نخ سیگار قاچاق در ملکان

, کشف 260 هزار نخ سیگار قاچاق در ملکان, کشف 260 هزار نخ سیگار قاچاق در ملکان,

دیار ملکان از کشف 260 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 400میلیون ریال خبر داد.

, دیار ملکان,

ماموران انتظامی  با کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری یک دستگاه خودرو پژو 405، حامل سیگار قاچاق را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند. ماموران در یک موقعیت مناسب و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 260 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

, .,

جوانان در صورت عدم حمایت به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند

, جوانان در صورت عدم حمایت به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند, جوانان در صورت عدم حمایت به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند,

شبستر نیوز با اشاره به هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به نگران کننده بودن میزان مشارکت جوانان در مسائل سیاسی اجتماعی در سطح استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

, شبستر نیوز, .,

فرماندار شبستر در این راستا افزود: اگر اقدامی صورت نگیرد قشر جوان در آینده به عنوان آسیب مدنظر می آید و باید پایان نامه های دانشگاه ها با رویکرد جوانان و مشکلات جامعه نوشته شوند

, ,

فرماندار شبسترهمچنین با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های شهرستان شبستر بیان کرد: بانک‌ها در حوزه پرداخت وام ازدواج روی هم رفته عملکرد خوبی دارند ولی باید مشکلات پیش روی جوانان در این خصوص از جمله بحث ضامن حل شود.

, .,

گلایه شدید فرماندار بناب از شورا و شهرداری/ از حفاری‌های نابسامان خیابان‌ها تا بلاتکلیفی میدان شورای بناب!

, گلایه شدید فرماندار بناب از شورا و شهرداری/ از حفاری‌های نابسامان خیابان‌ها تا بلاتکلیفی میدان شورای بناب!, گلایه شدید فرماندار بناب از شورا و شهرداری/ از حفاری‌های نابسامان خیابان‌ها تا بلاتکلیفی میدان شورای بناب!, !,

انعکاس بناب نوشت: ولی اله فرج اللهی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک با اشاره به فرسوده بودن ساختارهای خیابانی شهر، گفت: خیابان‌های بناب با برنامه‌ریزی‌های ۵۰ سال پیش که تراکم خودرو در شهر کم بود احداث شده است، اما اکنون این خیابان های دیگر کشش این تراکم خودرو را ندارد و باید با به صورت کارشناسی این مشکل را حل کنیم.

, انعکاس بناب , .,

فرماندار بناب با اشاره به عدم نظارت کافی شهرداری بناب به مسائل شهری، عنوان کرد: شهرداری در کار خود با سستی عمل می‌کند و این در حالیست که هرکسی سر خود بیل مکانیکی را برداشته و خیابان های شهر را، هرطور که دلش می‌خواهد می‌کَند و پر می کند.

, .,

وی از وضعیت نابسامان حفاری خیابان‌ها در مرکز شهر انتقاد کرد، گفت:  فعلا اجازه حفاری به پیمانکار تا عید نوروز داده نشود.

, .,

کشف داروی غیرمجاز در اهر

, کشف داروی غیرمجاز در اهر, کشف داروی غیرمجاز در اهر,

اهر وصال به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف بیش از 24 هزارعدد انواع داروی غیرمجاز خبر داد.

, اهر وصال , .,

با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپو و خرید و فروش داروهای غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن  24هزار و 550 عدد داروی غیر مجاز کشف شد.

, .,

مشکل آب شرب و راه دسترسی به شهرک صنعتی عجب شیر برطرف می‌شود

, مشکل آب شرب و راه دسترسی به شهرک صنعتی عجب شیر برطرف می‌شود, مشکل آب شرب و راه دسترسی به شهرک صنعتی عجب شیر برطرف می‌شود,

فرهنگ عجب شیر نوشت: علی یزدانی در حاشیه بازدید از شهرک‌ صنعتی شهرستان عجب شیر که با حضور مسوولان استانی ، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: ما موظف هستیم  واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور را آسیب شناسی  و برای حل مشکلات این واحدها راهکارهای اساسی انجام دهیم.

, فرهنگ عجب شیر , .,

وی گفت: با تدابیر دولت تدبیر و امید هشت هزار و ۷۴۳ بنگاه و واحد صنعتی جدید در شهرک های صنعتی کشور به بهره برداری رسیده و بر این اساس برای ۱۵۱ هزار نفر اشتغال زایی شده است.

, .,

توقیف خودروی پژو 206 با 20میلیون ریال خلافی در بستان آباد

, توقیف خودروی پژو 206 با 20میلیون ریال خلافی در بستان آباد, توقیف خودروی پژو 206 با 20میلیون ریال خلافی در بستان آباد,

به گزارش دیار شهریار، فرمانده انتظامی بستان آباد از توقیف خودرو پژو 206با 20میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.

, دیار شهریار, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه