اخبار داغ

اینستاگردی؛

وقتی که مجری خبر به سخنرانی رئیس جمهور واکنش نشان می دهد!

وقتی که مجری خبر به سخنرانی رئیس جمهور واکنش نشان می دهد!
مجری خبر با به اشتراک گذاشتن فیلم سخنرانی رئیس جمهور در مجمع ملی سلامت به حالت دلسوزانه در صفحه شخصی اش آن را نقد و بررسی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم،سخنان روحانی در مجمع ملی سلامت بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همراه داشت و هر یک از هنرمندان ، ورزشکاران و مردم پیامی در جواب این سخنرانی منتشر کردند که رضا حسین زاده مجری خبر که از فعالان شبکه های مجازی ات نیز با به اشتراک گذاشتن فیلم سخنرانی رئیس جمهور در مجمع ملی سلامت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

, ,

 

,

این فیلم را در صفحه همکار عزیزم دیدم و خواستم به اتفاق ببینیم.

,

از چند منظر می توان به این موضوع پرداخت: آن چه مسلم است این است که سخنان رئیس محترم جمهوری اشراف دارد بر این نکته که غرض ورزی در اخبار است که خبر اصلی اش قیمت گوشت می شود!

,

یا اخبار صدا و سیما به حدی از بلوغ رسانه ای رسیده است که شفاف سازی ، انتقاد و در نظر گرفتن مشکلات مردم برایش مهمتر از خوش آمدن یا نیامدن رئیس جمهور است! که اگر چنین بود هرگز این قدر با نپرداختن به خبرهای مشکلات مردم ، آن ها را به شبکه های معاند و مجازی سوق نمی داد.

,

و باز اگر نیک بنگریم اصلأ ذات و رسالت رسانه و حتی از دید خبری و ژورنالیستی باید اطلاع رسانی دقیق باشد تا مدیحه سرایی این رئیس جمهور یا دیگری!

,

اما تناقض: تناقض اینجا است که چرا گاهی و در مقاطعی خاص، اخبار صدا و سیما چنین می کند و همیشه به ذات و رسالتش عمل نکرده و به دنبال این قبیل اخبار نیست؟

,

از نگاه مردمی اصلأ آیا باید یک رئیس جمهور آن قدر دچار بی خبری باشد که این مسائل را اینگونه بشنود و ببیند؟

,

باخنده؟

,

خنده به خبر اول پخش شده در اخبار؟

,

یا خنده به موضوع؟

,

مردمی که با گوشت و پوست خود ، درد را درک می کنند، مسلمأ مهمترین موضوعش گوشت می شود!

,

واقعأ مشکل کجاست؟

,

صدا و سیما مغرضانه رفتار می کند یا تازه به بلوغ رسیده؟

,

رئیس جمهور ضعیف عمل می کند که چنین مشکلات به ظاهر ابتدایی، هنوز گریبان گیر مردمی است که به گفته آمار اخیر ، یازده میلیون نفر زیر خط فقر هستند!

,

این ها فارغ از آبرومندانی است که بیکارند و کارشان از سیلی سرخ نگه داشتن صورت گذشته است.

,

این معضلات محصول همین سه چهار ساله است یا به گذشته برمی گردد؟

,

داستان چیست؟

,

من و شما باید بیاموزیم که : به دور از شعار زدگی ، صرفأ همه چیز را یک سویه ننگریم.

,

حسین زاده در پایان نوشت: خواهش می کنم خدای نکرده به رئیس جمهوری محترم یا به صدا و سیما اهانت نکنید و بیایید نقد سازنده را بیاموزیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه