اخبار داغ

آغاز چهره پردازی طبس برای نوروز ۹۶

آغاز چهره پردازی طبس برای نوروز ۹۶
نشست کارگروه هنری شهرداری طبس با حضور هنرمندان و صاحب نظران برای نوروز ۹۶ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، در نشست کارگروه هنری شهرستان طبس با حضور شهردار، رئیس اداره میراث فرهنگی، کارشناسان امور مالی، عمران، فضای سبز شهرداری و همچنین جمعی از هنرمندان شهرستان، برنامه های زیبا سازی شهر برای نوروز ۹۶طرح ریزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

شهردار طبس در این کارگروه با ارائه طرح های پیشنهادی گفت: از حدود دوماه قبل، فراخوانی جهت دریافت ایده ها و طرح های همشهریان در خصوص مبلمان شهری، فضا سازی و المان های نوروزی ارائه کردیم که طرح های قابل توجهی به شهرداری رسید.

,

پیام بخشی طوسی با تاکید بر اینکه در این طرح ها لازم است سنت های قدیم طبس مورد توجه قرار گیرد افزود: امسال با شعار «نوروزی متفاوت» در نظر داریم مراسم و آداب رسوم سنتی شهر را در اولویت قرار دهیم.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طبس نیز با اشاره به برگزاری جشنواره بهار نارنج در نوروز ۹۶ گفت: زمان برگزاری هنوز مشخص نیست اما با این جشنواره سعی داریم طبس و ظرفیت های آن را به تمام کشور بشناسانیم.

,

در این جلسه هنرمندان نیز به ارائه نظرات، پیشنهادات و طرح های خود برای نوروز ۹۶ پرداختند و در نهایت چگونگی اجرای جشن های عیدانه و المان های نوروزی قطعی شد.

,

گفتنی است طبس با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر، سالانه بیش از شش میلیون نفر گردشگر می پذیرد که از این تعداد حدود بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز به این شهر سفر می کنند.

,

تصاویر:

,
, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه