اخبار داغ

مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان:

برخی از متولیان فرهنگ در گیلان به جای کار فرهنگی با چهره های سیاسی کشور عکس سلفی می گیرند

برخی از متولیان فرهنگ در گیلان به جای کار فرهنگی با چهره های سیاسی کشور عکس سلفی می گیرند
مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: بعضی از مدیران کار و فعالیت را تعطیل کرده و با با بعضی از چهره های سیاسی عکسهای سلفی میگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، عزیز پورعزیزی صبح امروز در جمع اعضای هیئت فاطمیون جوانان رشت اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در میدان جهاد و سیاست پیامبر(ص) و امیر مومنان(ع) را همراهی کرد و فضیلت در عرصه عبادت و نیایش، زهد و ایثار و پشتیبانی از همسر در ساحت ولایت و حکومت و نیز عدالت محوری و دفاع از حقوق انسانها و مبارزه با ظلم جزئی از اهداف ان حضرت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) ایام برحضرت زهرا(س) به دشواری سپری می شد. حضرت زهرا(س) در قیام پر حماسه فرهنگی اش لحظه ای از افشاگری و روشن گری های هدایت بخش خویش دست بر نداشت.

,

مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان ضرورترین عرصه هایی که در آن بایستی به فاطمه زهرا(س) اقتدا کرد را عرصه دفاع از حریم امامت و ولایت دانست و گفت: جضرت زهرا(س) پس از هجران رسول خدا(ص) زیباترین جلوه پایداری از حریم ولایت را به تصویر کشاند.

,

وی با بیان اینکه امروز شناخت شخصیت بی نظیر فاطمه(س) برای همه ما به عنوان الگوی برجسته و شایسته در همه عرصه های زندگی امری ضروری است اظهار کرد: موضوع دیگری که باید توجه شود مبحث فرهنگی استان هست که به فراموشی سپرده شده است. لشگر کشی فرهنگی دشمن در گیلان اثرات مخربی به جا گذاشته ودغدغه مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی دشمن در این سالها جدی گرفته نشده است.

,

پورعزیزی ادامه داد: انحرافات اخلاقی و طلاق افزایش پیدا کرده است و بعضی متولیان فرهنگی کارها را رها کرده اند متاسفانه مدیریت این بخش از کارها به کسانی محول شده که نه سابقه در این خصوص داشته اند و نه روحیه انجام کار را دارند.

,

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد این اشخاص، نشان می دهد که در فعالیتها بسیار ضعیف بوده اند گفت: بعضی از این مدیران کار و فعالیت را تعطیل کرده و با گروهی از دوستان خود  رهسپار پایتخت می شوند و با بعضی از چهره های سیاسی عکس های سلفی می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند و این را افتخار میدانند.

,

این مدرس دانشگاه در پایان گفت: ما به وضعیت فرهنگی استان اعتراض داریم و بارها در رسانه ها اعلام کرده ایم و باز هم اعلام می کنیم آقایان مسئول این استان ۸۰۰۰ هزار شهید داده و مردم  گیلان در یک مرحله ۱۵۰۰ کامیون جنس به جبهه  های جنگ کمک کرده اند و این حرکت انقلابی مردم گیلان هنوز در ذهن مسئولین نظام هست پس به خود بیایید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه