اخبار داغ

برگزاری مسابقات سه گانه کشوری در جزیره قشم

برگزاری مسابقات سه گانه کشوری در جزیره قشم
مسابقات سه گانه قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده در جزیره قشم انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛مسابقات سه گانه قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده در ساحل سوزای جزیره قشم به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

به گزارش ورزش5؛ در قسمت پایانی و طاقت فرسای این رقابت های مهیج در بخش انفرادی ویژه بزرگسالان محمدمهدی رحمتی از چهارمحال بختیاری، علی عباس نژاد از کهکیلویه و بویراحمد و نوید سلیمی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

, ورزش5,

در بخش تیمی هم تیم های اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

,

نکته حائز اهمیت این است که مسابقات در رده بزرگسالان ختم نمی شود و در رده های سنی دیگر هم بازی و مقاماتی را بر خود چیره کرده اند، ائم از تیم های امید و جوانان که هر یک با بازی های خود افتخاراتی برای هم رده های خود کسب و برگزیده اند.

,

در رده سنی، گروه امید در بخش انفرادی سید حسن بابایی از قزوین ،امیر محمد حسینی از گلستان و بهنام علوی از زنجان و در بخش تیمی نیز تیم های خراسان جنوبی، اصفهان و قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

در رده سنی جوانان، امیر حسین ولی خانی از اصفهان، سید پارسا محجوب از کرمانشاه و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری در بخش انفرادی و مدال آور نتایج اول تا سوم این رقابت شدند.

,

در بخش تیمی این رده نیز تیم‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

,

خاطرنشان شود؛ مسابقات سه گانه (شنا، دوچرخه‌سواری و دومیدانی) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 114 ورزشکار از 23 استان در ساحل سوزا جزیره قشم برگزار شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه