اخبار داغ

با مشارکت شهروندان فریمانی؛

۱۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه فریمان اهداشد

۱۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه فریمان اهداشد
مسئول کتابخانه شهید مطهری فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۸۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی به ارزش شانزده میلیون تومان به این کتابخانه اهداشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شیردل در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1500 نسخه کتاب اهدایی از سوی شهروندان به این کتابخانه ثبت‌شده است که از این تعداد 800 نسخه کتاب کمک آموزشی  بوده است که اگر قیمت تقریبی هر کتاب کمک آموزشی را بیست هزار تومان درنظر بگیریم نزدیک به شانزده میلیون تومان برآورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,

 

,

شیردل با بیان این که سید مجید قاضی‌زاده هاشمی، کارشناس گیاهان دارویی، مبلغ یک میلیون تومان بابت خرید کتاب‌های کمک‌آموزشی به کتابخانه‌های عمومی فریمان کمک‌کرد، افزود: نامبرده برادر وزیر بهداشت و از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و اولین نفری است که در طرح همگانی اهدای کتاب کمک آموزشی شرکت‌‌کرد.

,

 

,

 

,

 

,

مسئول کتابخانه شهید مطهری فریمان تصریح‌کرد: این کتاب‌ها برای پایه‌های هفتم تا دهم خریداری می‌شود و از تمامی علاقمندان درخواست‌کرد در این طرح شرکت‌کنند.

,

 

,

 

,

وی با بیان این مطلب که با اجرای طرح خانه‌تکانی کتاب با تلبیغات انجام‌شده مبنی بر اهدای کتاب‌های مازاد به کتابخانه خوشبختانه اعضای کتابخانه استقبال بی‌نظیری از این طرح داشته‌اند، ادامه‌داد: محمد داریوش تعداد 24 نسخه کتاب کمک آموزشی به ارزش تقربی 500 هزار تومان به کتابخانه شهید مطهری فریمان اهداکرد.

,

 

,

 

,

 شیردل افزود: محمدرضا رجایی‌نیا، یکی از اعضای کتابخانه و رئیس اداره ثبت اسناد فریمان 95 کتاب با موضوعات مذهبی، خانواده و حقوقی به ارزش هشتصد هزار تومان به کتابخانه شهید مطهری فریمان اهدا کرد.

,

 

,

 

,

 

,

شیردل  اجرای طرح نشست کتابخوان را  گامی بسیار مهم  در ارائه و معرفی کتاب‌های مناسب به دانش‌آموزان دانست و گفت: این برنامه هر هفته به منظور ایجاد انگیزه مطالعه و کتابخوانی در بین نوجوانان در یکی از مدارس فریمان برگزار می‌شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه